O marketingu

W PKO BP będzie można mieć kartę płatniczą z logo swojego klubu

W PKO BP będzie można mieć kartę płatniczą z logo swojego klubu

Bank jako sponsor Ekstraklasy chce być bliżej kibiców.

Czytaj więcej
Bezobsługowa sieć Bio Family rośnie

Bezobsługowa sieć Bio Family rośnie

Nowy koncept Mariusz Świtalskiego ma już cztery placówki.

Czytaj więcej
Wegański relaunch marki Schauma

Wegański relaunch marki Schauma

Henkel czyści formuły swoich kosmetyków, stawiając na naturalne surowce i wprowadza nowe wegańskie marki, by poprawić wyniki segmentu beauty.

Czytaj więcej
BMW i Daimler inwestują 1 mld euro w joint venture

BMW i Daimler inwestują 1 mld euro w joint venture

Znana z polskiego rynku marka mytaxi należąca do Daimlera ma zmienić się jeszcze w br. we Free Now.

Czytaj więcej
Ekstraklasa uruchamia ligowe rozgrywki e-sportowe

Ekstraklasa uruchamia ligowe rozgrywki e-sportowe

Rozgrywki w fazie ligowej i wielki finał będą transmitowane przez Polsat Games.

Czytaj więcej
Virgin Mobile robi kolejny krok w wojnie cenowej

Virgin Mobile robi kolejny krok w wojnie cenowej

Abonament no limit za 14 zł.

Czytaj więcej
Carrefour uruchomił e-sklep w Katowicach

Carrefour uruchomił e-sklep w Katowicach

Ten kanał sprzedaży Carrefoura osiąga obecnie trzycyfrowe wzrosty sprzedaży rok do roku.

Czytaj więcej
Przychody koncernów fonograficznych ze streamingu wzrosły w ub.r. o ponad 1,6 mld dol.

Przychody koncernów fonograficznych ze streamingu wzrosły w ub.r. o ponad 1,6 mld dol.

To dane z badania Music Business Worldwide (MBW) obejmującego wyniki trzech czołowych koncernów: Universala, Sony i Warnera.

Czytaj więcej
Skoda wprowadzi mniejszego SUV-a

Skoda wprowadzi mniejszego SUV-a

W ubiegłym roku co trzeci sprzedawany samochód w Europie był modelem typu SUV.

Czytaj więcej
Żabka uruchomiła aplikację dla klientów

Żabka uruchomiła aplikację dla klientów

Użytkownicy Żappki będą wymieniać tzw. żappsy na nagrody.

Czytaj więcej