O marketingu

Towar bez ceny cenniejszy

Towar bez ceny cenniejszy

Ekspertki z Akademii Leona Koźmińskiego przekonują, że model "płać ile chcesz" jest atrakcyjny aż dla 70 proc. badanych, a dla firm stanowi doskonałe narzędzie promocji produktu.

Czytaj więcej
Carrefour wprowadza karmę wege dla zwierząt

Carrefour wprowadza karmę wege dla zwierząt

Produkty są ekologiczne i nie zawierają potencjalnie uczulających składników, takich jak pszenica, gluten, soja, mięso, ryby, jaja czy nabiał.

Czytaj więcej
Unilever wprowadzi markę Seventh Generation

Unilever wprowadzi markę Seventh Generation

Będą to środki czystości pochodzenia roślinnego.

Czytaj więcej
Starbucks aktywny na Dzień Kobiet

Starbucks aktywny na Dzień Kobiet

Sieć kawiarni organizuje konkurs i power speach.

Czytaj więcej
LOT goni Ryanaira

LOT goni Ryanaira

W 3. kwartale ub.r. obaj przewoźnicy przewieźli niemal tyle samo pasażerów.

Czytaj więcej
Marcowe narty - co się najbardziej opłaca

Marcowe narty - co się najbardziej opłaca

Według Travelplanet.pl na zimowe wakacje wyjeżdża w marcu około 20 proc. narciarzy.

Czytaj więcej
IKEA z "bukietem możliwości" na Dzień Kobiet

IKEA z "bukietem możliwości" na Dzień Kobiet

IKEA upublicznia raport płacowy i szuka kandydata na stanowisko lidera ds. różnorodności, równego traktowania i kultury przynależności w Polsce.

Czytaj więcej
Startuje "Pyszne studio" marki Bracia Koral

Startuje "Pyszne studio" marki Bracia Koral

Koncepcję i strategię kampanii przygotowała agencja SMI Communication.

Czytaj więcej
Niesmaczne warzywko

Niesmaczne warzywko

W momencie wpłynięcia briefu na aktywację dla produktu piątej potrzeby lub pozornie nieprzydatnego stoimy przed wyzwaniem. Ale też szansą na przygodę - pisze Marcin Grabowski, copywriter z Agencja Warszawa.

Czytaj więcej
Mural na 25-lecie Veka Polska

Mural na 25-lecie Veka Polska

Firma w oryginalny sposób uświetniła swój jubileusz - powstał mural nawiązujący do wydarzeń w Polsce z ostatnich 25 lat.

Czytaj więcej