O marketingu
IKEA z "bukietem możliwości" na Dzień Kobiet
IKEA upublicznia raport płacowy i szuka kandydata na stanowisko lidera ds. różnorodności, równego traktowania i kultury przynależności w Polsce.
Startuje "Pyszne studio" marki Bracia Koral
Koncepcję i strategię kampanii przygotowała agencja SMI Communication.
Niesmaczne warzywko
W momencie wpłynięcia briefu na aktywację dla produktu piątej potrzeby lub pozornie nieprzydatnego stoimy przed wyzwaniem. Ale też szansą na przygodę - pisze Marcin Grabowski, copywriter z Agencja Warszawa.
Mural na 25-lecie Veka Polska
Firma w oryginalny sposób uświetniła swój jubileusz - powstał mural nawiązujący do wydarzeń w Polsce z ostatnich 25 lat.
Ariana Grande promuje nowy napój Starbucks
Piosenkarka zamieściła post ze zdjęciem na Twitterze, opatrując go hashtagiem #starbucksambassador.