O marketingu

IKEA z "bukietem możliwości" na Dzień Kobiet

IKEA upublicznia raport płacowy i szuka kandydata na stanowisko lidera ds. różnorodności, równego traktowania i kultury przynależności w Polsce.

Startuje "Pyszne studio" marki Bracia Koral

Koncepcję i strategię kampanii przygotowała agencja SMI Communication.

Niesmaczne warzywko

W momencie wpłynięcia briefu na aktywację dla produktu piątej potrzeby lub pozornie nieprzydatnego stoimy przed wyzwaniem. Ale też szansą na przygodę - pisze Marcin Grabowski, copywriter z Agencja Warszawa.

Mural na 25-lecie Veka Polska

Firma w oryginalny sposób uświetniła swój jubileusz - powstał mural nawiązujący do wydarzeń w Polsce z ostatnich 25 lat.

Ariana Grande promuje nowy napój Starbucks

Piosenkarka zamieściła post ze zdjęciem na Twitterze, opatrując go hashtagiem #starbucksambassador.