O marketingu

Rebecca Hill keynote speakerem na Multiscreen Day 2019

Doroczna konferencja poświęcona komunikacji marketingowej na wielu ekranach już w najbliższą środę 3 kwietnia.

Internauci zdecydowali - Jalapeño Burger wraca!

Jalapeño Challenge to pierwsza polska inicjatywa, w wyniku której klienci wpłynęli na menu McDonald's.

Bricomarché wchodzi w e-commerce

Obecnie z e-zakupów korzystać mogą mieszkańcy pięciu miejscowości. W drugiej połowie roku ich lista ma się powiększyć.

Ewa Chodakowska promuje wegańskie kosmetyki Be Bio

Od kwietnia są dostępne w sieci Rossmann.

Brzoskwiniowa Coca-Cola już w Polsce

Polska jest jednym z pierwszych europejskich rynków, na którym pojawił się nowy smak napoju.

Oferta piw 0,0% błyskawicznie rośnie

W segment inwestują największe browary.

Netflix najszybciej rosnącą marką amerykańską według Brand Finance

Wartość marki zwiększyła się w ciągu ostatniego roku o 105 proc., do 21,2 mld dol.

Mastercard partnerem tytularnym Off Camera

Organizacja kartowa jest związana z krakowskim festiwalem od 4 lat jako partner i fundator nagrody dla najlepszego debiutującego aktora lub aktorki.

Bricomarché rozwija sieć Bricomatów

Usługa jest na razie dostępna w pięciu miastach.

Lidl rusza z e-sklepem

W ofercie znajdą się wyłącznie produkty przemysłowe.