Rebecca Hill keynote speakerem na Multiscreen Day 2019
Doroczna konferencja poświęcona komunikacji marketingowej na wielu ekranach już w najbliższą środę 3 kwietnia.
Internauci zdecydowali - Jalapeño Burger wraca!
Jalapeño Challenge to pierwsza polska inicjatywa, w wyniku której klienci wpłynęli na menu McDonald's.
Bricomarché wchodzi w e-commerce
Obecnie z e-zakupów korzystać mogą mieszkańcy pięciu miejscowości. W drugiej połowie roku ich lista ma się powiększyć.
Ewa Chodakowska promuje wegańskie kosmetyki Be Bio
Od kwietnia są dostępne w sieci Rossmann.
Brzoskwiniowa Coca-Cola już w Polsce
Polska jest jednym z pierwszych europejskich rynków, na którym pojawił się nowy smak napoju.
Oferta piw 0,0% błyskawicznie rośnie
W segment inwestują największe browary.
Netflix najszybciej rosnącą marką amerykańską według Brand Finance
Wartość marki zwiększyła się w ciągu ostatniego roku o 105 proc., do 21,2 mld dol.
Mastercard partnerem tytularnym Off Camera
Organizacja kartowa jest związana z krakowskim festiwalem od 4 lat jako partner i fundator nagrody dla najlepszego debiutującego aktora lub aktorki.
Bricomarché rozwija sieć Bricomatów
Usługa jest na razie dostępna w pięciu miastach.
Lidl rusza z e-sklepem
W ofercie znajdą się wyłącznie produkty przemysłowe.