O marketingu

Oferta piw 0,0% błyskawicznie rośnie

Oferta piw 0,0% błyskawicznie rośnie

W segment inwestują największe browary.

Czytaj więcej
Netflix najszybciej rosnącą marką amerykańską według Brand Finance

Netflix najszybciej rosnącą marką amerykańską według Brand Finance

Wartość marki zwiększyła się w ciągu ostatniego roku o 105 proc., do 21,2 mld dol.

Czytaj więcej
Mastercard partnerem tytularnym Off Camera

Mastercard partnerem tytularnym Off Camera

Organizacja kartowa jest związana z krakowskim festiwalem od 4 lat jako partner i fundator nagrody dla najlepszego debiutującego aktora lub aktorki.

Czytaj więcej
Bricomarché rozwija sieć Bricomatów

Bricomarché rozwija sieć Bricomatów

Usługa jest na razie dostępna w pięciu miastach.

Czytaj więcej
Lidl rusza z e-sklepem

Lidl rusza z e-sklepem

W ofercie znajdą się wyłącznie produkty przemysłowe.

Czytaj więcej
"Makłowicz poleca" wina w Biedronce

"Makłowicz poleca" wina w Biedronce

Do asortymentu sieci dyskontów wchodzi sześć win wyselekcjonowanych przez Roberta Makłowicza.

Czytaj więcej
Asystent Google pomoże klientom FlixBusa i Pyszne.pl

Asystent Google pomoże klientom FlixBusa i Pyszne.pl

To pierwsze wdrożenie voice commerce w Polsce.

Czytaj więcej
"Od Netflixa do Fortnite'a" - wyniki badania "MMP" i panelu Ariadna

"Od Netflixa do Fortnite'a" - wyniki badania "MMP" i panelu Ariadna

Coraz częściej wybieramy serwisy VoD i gry, najchętniej bezpłatne, ale telewizja wciąż trzyma się mocno - wynika z badania przeprowadzonego dla "Media & Marketing Polska" zaprezentowanego po raz pierwszy na Multiscreen Day.

Czytaj więcej
Philip Morris rusza z kampanią na rzecz bezdymnej przyszłości

Philip Morris rusza z kampanią na rzecz bezdymnej przyszłości

Hasło brzmi: "Jeśli nie palisz, nie zaczynaj. Jeśli palisz, rzuć. Jeśli nie rzucisz, zamień"

Czytaj więcej
Jak brzmi marka?

Jak brzmi marka?

Według badań Millward Brown muzyka użyta w komunikacji marki − gdy jest spójna z jej wartościami − może zwiększyć siłę perswazji nawet o 50 proc. Audio branding to jednak coś więcej niż samo użycie muzyki w spocie reklamowym.

Czytaj więcej