O marketingu

Ben & Jerry's rozdaje lody

Ben & Jerry's rozdaje lody

W tym sezonie marka rozda w Polsce 50 tys. kubeczków lodów w 5 miastach.

Czytaj więcej
Coca-Cola wprowadza markę Aquarius na rynek brytyjski

Coca-Cola wprowadza markę Aquarius na rynek brytyjski

To napoje funkcjonalne - wody smakowe wzbogacone minerałami.

Czytaj więcej
Odnawiamy zasoby świata

Odnawiamy zasoby świata

Veolia rozpoczęła kampanię wizerunkową. O tym projekcie i wyzwaniach stojących przed marketingiem firmy mówi Magdalena Kempiński, dyrektor komunikacji korporacyjnej grupy Veolia w Polsce.

Czytaj więcej
Co się liczy w marketingu wystawienniczym?

Co się liczy w marketingu wystawienniczym?

Powstał pierwszy TrendBook dla profesjonalnych wystawców.

Czytaj więcej
Bobby Burger i współwłaściciel CD Projekt tworzą Real Food

Bobby Burger i współwłaściciel CD Projekt tworzą Real Food

Nowy podmiot planuje rozwój sieci Bobby Burger oraz restauracji Wegeguru.

Czytaj więcej
Huawei P30 sprzedaje się lepiej niż poprzednik

Huawei P30 sprzedaje się lepiej niż poprzednik

Po pierwszych dwóch tygodniach sprzedaży w Polsce osiągnął trzykrotnie lepszy wynik.

Czytaj więcej
DeeZee - nowa marka w salonach CCC

DeeZee - nowa marka w salonach CCC

Grupa rozwija ofertę modową.

Czytaj więcej
Storytel partnerem strategicznym festiwalu Mastercard Off Camera

Storytel partnerem strategicznym festiwalu Mastercard Off Camera

Podczas finałowego koncertu na gali zamknięcia krakowskiego festiwalu 4 maja zaprezentowana zostanie najnowsza produkcja audio Storytela - cykl opowiadań o Sherlocku Holmesie.

Czytaj więcej
Amazon planuje uruchomienie bezpłatnego muzycznego serwisu streamingowego

Amazon planuje uruchomienie bezpłatnego muzycznego serwisu streamingowego

Jego głównym rywalem będzie Spotify, gdyż Apple Music oferuje wyłącznie dostęp płatny.

Czytaj więcej
9 na 10 klientów wraca do sklepu dzięki narzędziom marketingu sensorycznego

9 na 10 klientów wraca do sklepu dzięki narzędziom marketingu sensorycznego

Raport Mood Media pokazuje, że aż 78 procent klientów na całym świecie wskazuje miłą atmosferę w sklepie jako kluczowy czynnik decydujący o wyborze sklepu stacjonarnego zamiast internetowego.

Czytaj więcej