O marketingu

9 na 10 klientów wraca do sklepu dzięki narzędziom marketingu sensorycznego

9 na 10 klientów wraca do sklepu dzięki narzędziom marketingu sensorycznego

Raport Mood Media pokazuje, że aż 78 procent klientów na całym świecie wskazuje miłą atmosferę w sklepie jako kluczowy czynnik decydujący o wyborze sklepu stacjonarnego zamiast internetowego.

Czytaj więcej
Atrakcje dla kinomanów na 12. Mastercard Off Camera w Krakowie

Atrakcje dla kinomanów na 12. Mastercard Off Camera w Krakowie

Przewidziano zniżki dla użytkowników kart Mastercard i portfela Masterpass, będą konkursy oraz Bezcenna Niespodzianka ujawniona podczas gali zamknięcia festiwalu.

Czytaj więcej
Plus wprowadza abonamenty komórkowe z HBO Go, Tidalem lub Ligą Mistrzów

Plus wprowadza abonamenty komórkowe z HBO Go, Tidalem lub Ligą Mistrzów

Cena takiego abonamentu to 70 zł miesięcznie.

Czytaj więcej
Największa w historii loteria Orlenu [wideo]

Największa w historii loteria Orlenu [wideo]

Pula nagród to 56,6 mln zł. W mediach rusza kampania z Robertem Kubicą.

Czytaj więcej
KFC organizuje pierwsze mistrzostwa e-sportowe w Europie Środkowo-Wschodniej

KFC organizuje pierwsze mistrzostwa e-sportowe w Europie Środkowo-Wschodniej

W ramach imprezy KFC Battle drużyny z Polski, Czech i Węgier będą mogły wziąć udział w mistrzostwach Counter-Strike: Global Offensive.

Czytaj więcej
Eobuwie.pl otworzy swój największy sklep stacjonarny w Galerii Młociny

Eobuwie.pl otworzy swój największy sklep stacjonarny w Galerii Młociny

Na powierzchni 2300 mkw. znajdzie się prawie 200 tys. par butów.

Czytaj więcej
Zencard wprowadza aplikację mobilną

Zencard wprowadza aplikację mobilną

Spółka należąca do PKO Banku Polskiego oferuje ją uczestnikom programów lojalnościowych zarządzanych za pośrednictwem systemu Zencard.

Czytaj więcej
Nałęczowianka stawia na nowoczesny design

Nałęczowianka stawia na nowoczesny design

Efekty rebrandingu można oglądać m.in. w sieci Carrefour.

Czytaj więcej
Polacy przeznaczają średnio 660 zł na prezent komunijny

Polacy przeznaczają średnio 660 zł na prezent komunijny

To wynik badania Smartscope, zrealizowanego na zlecenie RTV Euro AGD.

Czytaj więcej
14 influencerek w nowej aktywacji CCC

14 influencerek w nowej aktywacji CCC

Na kanale marki na Facebooku CCC Shoes & Bags każdego dnia prezentowane są dwie stylizacje stworzone przez influencerki.

Czytaj więcej