Badanie UM: bliscy, zdrowie i tradycja najważniejsze dla Polaków
Raport "Wave X - Remix Culture" pokazuje także m.in., że rodacy najchętniej otwierają się na wpływy ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Włoch i Japonii.
MediaCom Beyond Advertising wprowadza markę Orbit do e-sportu
Brand będzie towarzyszył członkom trzech drużyn w ich codziennym życiu i przygotowaniach do rozgrywek.
Pierwsza w Polsce konferencja o VR i AR w marketingu i sprzedaży coraz bliżej!
Poznaj prelegentów oraz program wydarzenia, które odbędzie się 16 maja w Warszawie.
KFC oferuje wegetariańskie burgery
Burger Halloumi jest reklamowany w TV i internecie.
Rusza Glow by LifeTube
Nowa agencja influencer marketingu skupia się na branżach beauty, fashion oraz lifestyle.
Orange Flex - nowa oferta dla milenialsów
Jak mówi Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska, to zupełnie nowe podejście do biznesu telekomunikacyjnego.
Studio Failcore debiutuje grą Invisible Fist [wideo]
Na platformie Steam pojawiła się debiutancka gra warszawskiego studia Failcore - Invisible Fist. Gra porusza temat rosnących nierówności społecznych, ukazując je z perspektywy trzech postaci z różnych grup społecznych, które stają do nierównej walki przeciwko Niewidzialnej Ręce Wolnego Rynku.
David Beckham powołuje nowy team marketingowy
Brytyjski piłkarz-celebryta rozstaje się z dotychczasowym partnerem - XIX Entertainment, firmą zajmującą się m.in. managementem artystów oraz produkcją muzyczną i telewizyjną.
Małgorzata Lubelska CMO Roku, Żabka Marką Roku
Miesięcznik "Media & Marketing Polska" opublikował doroczny raport "Marka/Marketer". Wyróżnienia otrzymało aż sześć brandów.
Raport GfK: McDonald’s i KFC tracą na popularności
Wartość polskiego rynku gastronomicznego wzrosła o ponad 30 proc., a liczba punktów gastronomicznych o 7 proc.