O marketingu

Studio Failcore debiutuje grą Invisible Fist

Studio Failcore debiutuje grą Invisible Fist

Na platformie Steam pojawiła się debiutancka gra warszawskiego studia Failcore - Invisible Fist. Gra porusza temat rosnących nierówności społecznych, ukazując je z perspektywy trzech postaci z różnych grup społecznych, które stają do nierównej walki przeciwko Niewidzialnej Ręce Wolnego Rynku.

Czytaj więcej
David Beckham powołuje nowy team marketingowy

David Beckham powołuje nowy team marketingowy

Brytyjski piłkarz-celebryta rozstaje się z dotychczasowym partnerem - XIX Entertainment, firmą zajmującą się m.in. managementem artystów oraz produkcją muzyczną i telewizyjną.

Czytaj więcej
Małgorzata Lubelska CMO Roku, Żabka Marką Roku

Małgorzata Lubelska CMO Roku, Żabka Marką Roku

Miesięcznik "Media & Marketing Polska" opublikował doroczny raport "Marka/Marketer". Wyróżnienia otrzymało aż sześć brandów.

Czytaj więcej
Raport GfK:  McDonald’s i KFC tracą na popularności

Raport GfK: McDonald’s i KFC tracą na popularności

Wartość polskiego rynku gastronomicznego wzrosła o ponad 30 proc., a liczba punktów gastronomicznych o 7 proc.

Czytaj więcej
Konkurs Mistrzowie Domowych Wypieków rozstrzygnięty

Konkurs Mistrzowie Domowych Wypieków rozstrzygnięty

Final konkursu organizowanego przez Optima Marketing Group dla marki Drożdże Babuni odbył się 11 maja w Warszawie.

Czytaj więcej
Dobre perspektywy dla rynku zamówień jedzenia online

Dobre perspektywy dla rynku zamówień jedzenia online

Rynek ten rośnie w Polsce w tempie 40-50 proc. rocznie - wynika z niedawno opublikowanego raportu PizzaPortal.pl. Tempo wzrostu tego rynku jest więc kilkakrotnie większe niż całego rynku e-commerce (roczna dynamika wzrostu rzędu 10-20 proc.).

Czytaj więcej
H&M Loves Music po raz trzeci

H&M Loves Music po raz trzeci

W ostatnich latach marka odzieżowa H&M stawia w sezonie letnim na tworzenie autorskich wydarzeń muzycznych, obejmujących kilka weekendów.

Czytaj więcej
Niestandardowa kampania Volkswagena T-Cross

Niestandardowa kampania Volkswagena T-Cross

Działania w sieci kin Cinema City, w tym z wykorzystaniem marketingu sensorycznego, koordynuje New Age Media.

Czytaj więcej
Jaka jest przyszłość VR i AR w reklamie i handlu?

Jaka jest przyszłość VR i AR w reklamie i handlu?

Odpowiedzi na to pytanie szukali uczestnicy konferencji Augmented Advertising & Sales CEE, która odbyła się w Warszawie 16 maja.

Czytaj więcej
Zaciekaw, a będą cię słuchać

Zaciekaw, a będą cię słuchać

Musimy zadbać o to, by nasz przekaz był interesujący, a nie o to, by dzielić go na małe kąski - przekonuje Andrew Davis, rozchwytywany mówca marketingowy, jeden z czołowych promotorów content marketingu, autor “Brandscaping: Unleashing the Power of Partnerships".

Czytaj więcej