O marketingu

7 nowoczesnych metod nauki języków obcych według Squid i EF Education First

7 nowoczesnych metod nauki języków obcych według Squid i EF Education First

Pora powiedzieć na głos, że czasy zapamiętywania reguł gramatycznych odchodzą w niepamięć. Młodzi ludzie uczą się teraz języków, oglądając seriale, podróżując i czytając o tym, co ich naprawdę interesuje. Zamiast z tym walczyć, wykorzystajmy to - mówi Johan Othelius, CEO i twórca aplikacji SQUID.

Czytaj więcej
Uber wprowadza w Polsce elektryczne auta

Uber wprowadza w Polsce elektryczne auta

Na razie Uber Green jest dostępny tylko w Krakowie, w cenie podobnej do usługi Uber Select.

Czytaj więcej
Coca-Cola startuje z kampanią #wciazzmieniamy

Coca-Cola startuje z kampanią #wciazzmieniamy

Polska jest pierwszym krajem, w którym rusza projekt. Otrzyma silne wsparcie komunikacyjne.

Czytaj więcej
P&G rozszerza ofertę kapsułek do prania Ariel

P&G rozszerza ofertę kapsułek do prania Ariel

Kampanię w digitalu koordynuje MediaCom Warszawa.

Czytaj więcej
Doświadczam, więc kupuję

Doświadczam, więc kupuję

Codzienna komunikacja marek w kanałach social media ma sprawiać, abyśmy kolejno: polubili, podglądali, skomentowali, zareagowali, poshare’owali, zainspirowali, a w wielkim finale tego romansu konsumenta z postem - kupili dany produkt/usługę.

Czytaj więcej
L’Oréal wprowadził nową markę kosmetyków do włosów -  Redken

L’Oréal wprowadził nową markę kosmetyków do włosów - Redken

Kosmetyki będą dostępne w salonach fryzjerskich.

Czytaj więcej
RTV Euro AGD z nowym konceptem sklepu w Galerii Młociny

RTV Euro AGD z nowym konceptem sklepu w Galerii Młociny

W sklepie otwartym wczoraj w południe zastosowano nową aranżację przestrzeni, a także nowy sposób komunikacji i interakcji z klientem.

Czytaj więcej
Unilever rozwiązuje problem sortowania i recyklingu "czarnego plastiku"

Unilever rozwiązuje problem sortowania i recyklingu "czarnego plastiku"

W 2019 r. opakowania oparte na nowej technologii zostaną wprowadzone w Wielkiej Brytanii.

Czytaj więcej
25 marek, które kocha pokolenie Z

25 marek, które kocha pokolenie Z

Wyłoniło je badanie przeprowadzone przez firmę Morning Consult wśród Amerykanów w wieku 18-21 lat.

Czytaj więcej
VMLY&R Poland i VMLY&R London z innowacyjnym projektem dla Bridgestone

VMLY&R Poland i VMLY&R London z innowacyjnym projektem dla Bridgestone

Agencje stworzyły system do mierzenia ciśnienia w oponach (TPMS) dla kierowców i właścicieli flot.

Czytaj więcej