O marketingu

VMLY&R Poland i VMLY&R London z innowacyjnym projektem dla Bridgestone [wideo]

VMLY&R Poland i VMLY&R London z innowacyjnym projektem dla Bridgestone [wideo]

Agencje stworzyły system do mierzenia ciśnienia w oponach (TPMS) dla kierowców i właścicieli flot.

Czytaj więcej
"2 for U Fajnie się składa" z Dawidem Kwiatkowskim

"2 for U Fajnie się składa" z Dawidem Kwiatkowskim

McDonald's przygotował aktywację skierowaną do młodej grupy konsumentów.

Czytaj więcej
Kosmetyki męskie - szybko rosnąca nisza

Kosmetyki męskie - szybko rosnąca nisza

Wielka pieniądze nadal są po stronie kategorii kobiecych, ale dla tych, którzy szukają wyraźnych wzrostów czy niszy, kosmetyki męskie to dobry kierunek.

Czytaj więcej
Beko namawia dzieci, by jadły jak ich mistrzowie [wideo]

Beko namawia dzieci, by jadły jak ich mistrzowie [wideo]

Tylko jedno polskie dziecko na pięć wie, ile powinno codziennie jeść warzyw i owoców. Za to aż 70% wie dokładnie, ilu zawodników liczy drużyna piłkarska - wynika z badania zleconego przez markę sprzętu AGD Beko.

Czytaj więcej
Zdobycie Mount Everest przez CEO częścią kampanii klimatycznej koncernu Arçelik

Zdobycie Mount Everest przez CEO częścią kampanii klimatycznej koncernu Arçelik

Hakan Bulgurlu, CEO Arçelika, zdobył najwyższy szczyt Ziemi 23 maja.

Czytaj więcej
8 na 10 internautów zna Rankomat [wideo]

8 na 10 internautów zna Rankomat [wideo]

Porównywarkę polis ubezpieczeniowych kojarzy obecnie o 60 proc. więcej internautów niż w listopadzie 2018 r.

Czytaj więcej
Jak i czego słuchają Polacy [infografika]

Jak i czego słuchają Polacy [infografika]

Polacy słuchają muzyki, podcastów i audiobooków średnio przez 2 godziny i 32 minuty dziennie. Nowe badanie Mastecard Sound Index przynosi też m. in. ranking 10 ulubionych dźwięków w Polsce.

Czytaj więcej
Buzz marketing, czyli jak efektywnie szeptać i zdobywać klientów

Buzz marketing, czyli jak efektywnie szeptać i zdobywać klientów

Podpowiadamy, na co warto zwrócić szczególną uwagę realizując buzz marketing i dlaczego warto na niego postawić.

Czytaj więcej
Sephora świętuje 20 lat w Polsce

Sephora świętuje 20 lat w Polsce

Jubileusz ma potrwać 20 dni. Obejmie specjalną ofertę oraz serię wydarzeń dla klientów.

Czytaj więcej
Bez silosów

Bez silosów

Tomasz Pawlikowski i Piotr Piętka, Co-CEOs Publicis Groupe w Polsce, mówią o wdrażaniu strategii Power of One.

Czytaj więcej