O marketingu

Bez silosów

Bez silosów

Tomasz Pawlikowski i Piotr Piętka, Co-CEOs Publicis Groupe w Polsce, mówią o wdrażaniu strategii Power of One.

Czytaj więcej
Carrefour z nową odsłoną kampanii Act For Food

Carrefour z nową odsłoną kampanii Act For Food

W roli głównej w kampanii pod hasłem "BIO na zdrowie" występuje Wojciech Mecwaldowski.

Czytaj więcej
16 statuetek i 22 wyróżnienia w konkursie Golden Arrow

16 statuetek i 22 wyróżnienia w konkursie Golden Arrow

Wyniki konkursu poznamy na uroczystej gali 18 czerwca w Małej Warszawie.

Czytaj więcej
Circle K wprowadza nowy koncept sklepów

Circle K wprowadza nowy koncept sklepów

Do końca kwietnia 2020 r. planuje wdrożenie zmian na 40 stacjach paliw w Polsce.

Czytaj więcej
Garnier stawia na naturalność

Garnier stawia na naturalność

Pojawił się nowy tagline "Naturalnie", są też nowe produkty w portfolio marki.

Czytaj więcej
Imagine Nation łączy się z Focus Event

Imagine Nation łączy się z Focus Event

Nową agencją zarządzać będą dotychczasowi szefowie obu firm.

Czytaj więcej
Ed Sheeran współpracuje z marką Heinz

Ed Sheeran współpracuje z marką Heinz

W ramach współpracy firma wyprodukowała limitowaną serię Edchupu.

Czytaj więcej
Ponad 1,72 mln widzów pierwszej edycji Ekstraklasa Games

Ponad 1,72 mln widzów pierwszej edycji Ekstraklasa Games

Mecze z fazy ligowej i finału największego w historii turnieju gry FIFA w Polsce były transmitowane w Polsat Games, a także online - na kanałach Twitch, YouTube i Facebook.

Czytaj więcej
Robert Lewandowski najbardziej rozpoznawalnym polskim sportowcem

Robert Lewandowski najbardziej rozpoznawalnym polskim sportowcem

Czołowy polski piłkarz posiada największą wartość sponsorską, zaś Małgorzata Rdest i Ewa Swoboda mają najwyższy potencjał - wynika z badania IQS, jakie opublikowało Biuro Reklamy TVP.

Czytaj więcej
Wyjeżdżamy na krócej, za to częściej [wideo]

Wyjeżdżamy na krócej, za to częściej [wideo]

U progu najgorętszego okresu w roku dla branży turystycznej rozmawiamy z Katarzyną Walczak, dyrektor marketingu i PR portalu wakacje.pl.

Czytaj więcej