O marketingu

FreeYu współpracuje z Marcinem Gortatem

FreeYu współpracuje z Marcinem Gortatem

Marka funkcjonalnych przekąsek została jednym z głównym partnerów fundacji Mierz Wysoko.

Czytaj więcej
Komfort zmienia model biznesowy

Komfort zmienia model biznesowy

W Warszawie otwarto modelowy sklep pod nowym logo i ze znacznie rozbudowanym asortymentem.

Czytaj więcej
Gong i Loyalty Point Agencjami Roku według "Media & Marketing Polska"

Gong i Loyalty Point Agencjami Roku według "Media & Marketing Polska"

Gala była także ceremonią rozdania nagród w konkursie Golden Arrow.

Czytaj więcej
Aviva wprowadza ubezpieczenia autocasco "na godziny"

Aviva wprowadza ubezpieczenia autocasco "na godziny"

Nowa marka Teraz będzie intensywnie reklamowana.

Czytaj więcej
Facebook stworzy cyfrowy portfel pod nazwą Calibra

Facebook stworzy cyfrowy portfel pod nazwą Calibra

Informacje o kontach i dane finansowe klientów Calibry nie będą wykorzystywane do poprawy targetowania reklam.

Czytaj więcej
Ponad połowa rodziców kupi dziecku prezent na koniec roku szkolnego

Ponad połowa rodziców kupi dziecku prezent na koniec roku szkolnego

Średnio respondenci chcą przeznaczyć na ten cel ponad 640 zł - wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie RTV EURO AGD przez agencję Smartscope.

Czytaj więcej
4 polskie gry w finale europejskiej edycji konkursu Google Play Indie Games Showcase

4 polskie gry w finale europejskiej edycji konkursu Google Play Indie Games Showcase

O główne nagrody powalczą w tym roku: #Drive, Hexologic, Lucid Dream Adventure i Golf Peaks.

Czytaj więcej
Udany event? Po pierwsze kontekst, po drugie technologia

Udany event? Po pierwsze kontekst, po drugie technologia

Chociaż jedna z pierwszych definicji eventu powstała we wczesnych latach dziewięćdziesiątych, jej podstawowe założenia pozostają bez zmian. Nadal jest to wydarzenie wyjątkowe, jednorazowe i wyraźnie odmienne od codziennych aktywności. - pisze Anna Nowak, creative technology expert, Dentsu X.

Czytaj więcej
Cztery nagrody dla Polski w European Search Awards 2019

Cztery nagrody dla Polski w European Search Awards 2019

Dwie z nich powędrowały do agencji Bluerank.

Czytaj więcej
Pizza Hut sponsorem esportowej Ultraligi

Pizza Hut sponsorem esportowej Ultraligi

To próba dostarcia z marką do nowej grupy klientów.

Czytaj więcej