O marketingu

Już nie Lotto, ale PKO Ekstraklasa

Już nie Lotto, ale PKO Ekstraklasa

PKO BP zmienia Lotto jako sponsor tytularny Ekstraklasy, przynajmniej na 2 lata.

Czytaj więcej
Marketerzy chcą lepszych badań

Marketerzy chcą lepszych badań

To, ile będzie trwało przygotowanie i wdrożenie nowego jednoźródłowego badania mediów, zależy od motywacji rynku do realizacji tego projektu - o inicjatywie "Marketerzy dla lepszych badań" mówi Michał Sobolewski, dyrektor marketingu Play, członek zarządu IAA.

Czytaj więcej
Nadążać za klientem

Nadążać za klientem

Rynek kosmetyczny w Polsce jest dość specyficzny. Niewiele jest krajów, w których pozycja rodzimych marek jest tak silna - twierdzi Katarzyna Butrymowicz, dyrektor marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne.

Czytaj więcej
Jak dobrze wybrać partnerów e-commerce

Jak dobrze wybrać partnerów e-commerce

Jakub Bartosiak, head of performance Kamikaze, pokazuje, jak z perspektywy marki "prześwietlić" potencjalnych partnerów e-commerce i spośród wielu wybrać tych gwarantujących ruch, a co za tym idzie sprzedaż.

Czytaj więcej
Gdzie na kawę? Na stację benzynową!

Gdzie na kawę? Na stację benzynową!

Stacje paliw to zdecydowanie numer 1 wśród miejsc, w których Polacy piją kawę poza domem. Najczęściej wymieniane marki, które wskazywane są spontanicznie jako miejsca z kawą to Orlen, McDonald’s oraz Starbucks - wynika z badania Cafe Monitor ARC Rynek i Opinia.

Czytaj więcej
Programy B2B: nie tylko nagrody, ale także wiedza i rozrywka

Programy B2B: nie tylko nagrody, ale także wiedza i rozrywka

Jak wynika z badania przeprowadzonego przez IRCenter na zlecenie Sodexo - aż 9 na 10 uczestników programów lojalnościowych B2B ma o nich dobre zdanie i chętnie bierze w nich udział.

Czytaj więcej
Przychody z aplikacji i gier mobilnych wzrosły w pierwszym półroczu o 15%

Przychody z aplikacji i gier mobilnych wzrosły w pierwszym półroczu o 15%

Po względem tempa wzrostu przychodów i liczby pobrań Google Play wyprzedziło AppStore - wynika z danych Sensor Tower.

Czytaj więcej
Upright Music także z nominacjami w Sound+Music Awards [wideo]

Upright Music także z nominacjami w Sound+Music Awards [wideo]

Agencja otrzymała dwie nominacje w kategorii "najlepsze wykorzystanie muzyki produkcyjnej w reklamie online, viral i ambient".

Czytaj więcej
Sosy deserowe Terravita

Sosy deserowe Terravita

Terravita z nową ofertą dodatków do deserów.

Czytaj więcej
Pepsi Freeze i 7Up Freeze: nowe mrożone napoje gazowane

Pepsi Freeze i 7Up Freeze: nowe mrożone napoje gazowane

Testowane są w wybranych restauracjach.

Czytaj więcej