O marketingu

Już nie Lotto, ale PKO Ekstraklasa

PKO BP zmienia Lotto jako sponsor tytularny Ekstraklasy, przynajmniej na 2 lata.

Marketerzy chcą lepszych badań

To, ile będzie trwało przygotowanie i wdrożenie nowego jednoźródłowego badania mediów, zależy od motywacji rynku do realizacji tego projektu - o inicjatywie "Marketerzy dla lepszych badań" mówi Michał Sobolewski, dyrektor marketingu Play, członek zarządu IAA.

Nadążać za klientem

Rynek kosmetyczny w Polsce jest dość specyficzny. Niewiele jest krajów, w których pozycja rodzimych marek jest tak silna - twierdzi Katarzyna Butrymowicz, dyrektor marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne.

Jak dobrze wybrać partnerów e-commerce

Jakub Bartosiak, head of performance Kamikaze, pokazuje, jak z perspektywy marki "prześwietlić" potencjalnych partnerów e-commerce i spośród wielu wybrać tych gwarantujących ruch, a co za tym idzie sprzedaż.

Gdzie na kawę? Na stację benzynową!

Stacje paliw to zdecydowanie numer 1 wśród miejsc, w których Polacy piją kawę poza domem. Najczęściej wymieniane marki, które wskazywane są spontanicznie jako miejsca z kawą to Orlen, McDonald’s oraz Starbucks - wynika z badania Cafe Monitor ARC Rynek i Opinia.