O marketingu

Aplikacja Too Good To Go dostępna w Polsce

Jej użytkownicy ratują przed wyrzuceniem produkty i potrawy z ulubionych restauracji, sklepów czy piekarni.

Lavazza ma nowego ambasadora w Polsce

Został nim włoski szef kuchni Andrea Camastra.

O potencjale sportu i e-sportu w marketingu na konferencji Digital Adventure

Prezentujemy najciekawsze wątki z wystąpień praktyków i ekspertów, którzy spotkali się 10 lipca na stadionie Legii w Warszawie na 4. edycji konferencji Digital Adventure powered by Resolution.

Nestlé i Coca-Cola królują

Według najnowszego raportu Brand Finance, oba brandy po raz kolejny znalazły się na szczycie listy najpopularniejszych marek żywności i napojów bezalkoholowych na świecie w 2019 r.

Automaty vendingowe Honest Tea wspomogą organizacje non-profit [wideo]

Kupujący napoje marki należącej do Coca-Coli będą mogli przekazać datek na Fair Trade USA lub Organic Farming Research Foundation.