O marketingu

Lavazza ma nowego ambasadora w Polsce

Lavazza ma nowego ambasadora w Polsce

Został nim włoski szef kuchni Andrea Camastra.

Czytaj więcej
O potencjale sportu i e-sportu w marketingu na konferencji Digital Adventure

O potencjale sportu i e-sportu w marketingu na konferencji Digital Adventure

Prezentujemy najciekawsze wątki z wystąpień praktyków i ekspertów, którzy spotkali się 10 lipca na stadionie Legii w Warszawie na 4. edycji konferencji Digital Adventure powered by Resolution.

Czytaj więcej
Nestlé i Coca-Cola królują

Nestlé i Coca-Cola królują

Według najnowszego raportu Brand Finance, oba brandy po raz kolejny znalazły się na szczycie listy najpopularniejszych marek żywności i napojów bezalkoholowych na świecie w 2019 r.

Czytaj więcej
Automaty vendingowe Honest Tea wspomogą organizacje non-profit [wideo]

Automaty vendingowe Honest Tea wspomogą organizacje non-profit [wideo]

Kupujący napoje marki należącej do Coca-Coli będą mogli przekazać datek na Fair Trade USA lub Organic Farming Research Foundation.

Czytaj więcej
Ekstraklasa zmienia identyfikację wizualną [wideo]

Ekstraklasa zmienia identyfikację wizualną [wideo]

Wprowadzana wizualizacja graficzna PKO Bank Polski Ekstraklasy powstała we współpracy z londyńską agencją kreatywną DixonBaxi.

Czytaj więcej
Burger King wprowadza w Polsce burgera bez mięsa

Burger King wprowadza w Polsce burgera bez mięsa

Wcześniej kanapka wegetariańska z serem halloumi pojawiła się w ofercie sieci KFC.

Czytaj więcej
AI na rynku pracownika, czyli jak zadbać o szczęście w zespole?

AI na rynku pracownika, czyli jak zadbać o szczęście w zespole?

Flairs.ai to nowy startup w portfelu Dawida Urbana.

Czytaj więcej
To pogoda sprzyja sklepom małoformatowym

To pogoda sprzyja sklepom małoformatowym

Po raz 18. wyłoniono laureatów konkursu Hit Handlu, organizowanego przez siostrzaną redakcję "Handlu". Partnerem merytorycznym konkursu było Centrum Monitorowania Rynku. Przypominamy z tej okazji rozmowę z Hubertem Hozyaszem, prezesem zarządu CMR.

Czytaj więcej
Polacy pokochali kapsułki do prania

Polacy pokochali kapsułki do prania

Według danych firmy Henkel wartościowa sprzedaż całej kategorii kapsułek do prania osiągnęła w 2018 r. 541 mln zł.

Czytaj więcej
Marka na granicy rzeczywistości

Marka na granicy rzeczywistości

Smartfon to dziś znacznie więcej niż najbliższe nam urządzenie, z którym spędzamy ogromną ilość czasu. To osobiste centrum multimedialne - platforma rozrywkowa, która towarzyszy nam przez całą dobę, a także kanał łączności z rodziną, przyjaciółmi oraz całym światem.

Czytaj więcej