O marketingu

Marka na granicy rzeczywistości

Smartfon to dziś znacznie więcej niż najbliższe nam urządzenie, z którym spędzamy ogromną ilość czasu. To osobiste centrum multimedialne - platforma rozrywkowa, która towarzyszy nam przez całą dobę, a także kanał łączności z rodziną, przyjaciółmi oraz całym światem.

Sieć 4G i specjalne strefy 5G na stadionie Legii

Ericsson, Play i Legia Warszawa uruchamiają wspólny projekt.

Land Rover chce inspirować Polki

Akcja "Evoque - I’m on the move" to kontynuacja działań rozpoczętych w marcu.

Intel jest najbardziej rozpoznawalnym sponsorem e-sportu

Sponsorzy spoza pierwszej piątki wskazywani byli przez 5% i mniej badanych.

Kahlua wspiera martwiących się o brak lajków na Instagramie

W dniach 25-28 lipca w Nowym Jorku będzie można obejrzeć wystawę "Zero Likes Given", nawiązującą do zleconego przez markę badania o negatywnym wpływie social mediów na życie milenialsów.