O marketingu

Ruszył subkrypcyjny program Empik Premium

Ruszył subkrypcyjny program Empik Premium

Daje klientom sieci dostęp do stałych zniżek. Monika Brodka jest twarzą kampanii reklamowej.

Czytaj więcej
Samsung: popularność Galaxy Note10 przerosła nasze oczekiwania

Samsung: popularność Galaxy Note10 przerosła nasze oczekiwania

Najdroższa wersja nowego smartfona koreańskiego producenta wyprzedała się w ciągu tygodnia.

Czytaj więcej
Biba Konieczna-Sano nową dyrektor generalną Brown-Forman Polska

Biba Konieczna-Sano nową dyrektor generalną Brown-Forman Polska

Z producentem i dystrybutorem alkoholi związana jest od 16 lat.

Czytaj więcej
Walmart nawiązuje współpracę z Tasty

Walmart nawiązuje współpracę z Tasty

Dzięki temu widzowie kulinarnych porad wideo będą mogli dodawać pełny zestaw składników potraw do koszyka w internetowym supermarkecie.

Czytaj więcej
Ekstraklasa uruchamia własny serwis OTT

Ekstraklasa uruchamia własny serwis OTT

Ma być źródłem dodatkowych przychodów, sposobem dotarcia do kibiców za granicą i narzędziem budowania marki.

Czytaj więcej
Hasbro kupuje właściciela "Świnki Peppy" za 4 mld dolarów

Hasbro kupuje właściciela "Świnki Peppy" za 4 mld dolarów

Animowany serial Entertainment One został przetłumaczony na ponad 40 języków i był wyświetlany na ponad 180 rynkach.

Czytaj więcej
Powstała pierwsza agencja marketingu podcastów

Powstała pierwsza agencja marketingu podcastów

Założycielką Słucham jest Marta Niemira.

Czytaj więcej
Lotos sponsoruje Huberta Hurkacza

Lotos sponsoruje Huberta Hurkacza

Umowa do końca 2022 r.

Czytaj więcej
IKEA nie wysyła już katalogu do domów

IKEA nie wysyła już katalogu do domów

Klubowicze mogą zamówić papierową wersję np. z dostawą do saloniku Kolportera.

Czytaj więcej
Wavemaker o preferencjach konsumentów wobec marek

Wavemaker o preferencjach konsumentów wobec marek

49% konsumentów wie, jaką markę chce kupić, jeszcze zanim w ogóle planuje zakup w danej kategorii.

Czytaj więcej