O marketingu

Koniec Lidl Podróże

Już nie pojedziemy na wakacje z Lidlem. "Dziękujemy za wspólny czas...".

CD Projekt porozumiał się z autorem "Wiedźmina"

Szczegóły umowy pozostają poufne.

Marki, które zauważyliśmy w 2019 roku

Poznajcie pięć marek, które nas w mijającym roku czymś zaskoczyły bądź zaintrygowały.

Orlen sponsorem zespołu Alfa Romeo Formuły 1

Koncern będzie sponsorem tytularnym zespołu, w którym będzie jeździł Robert Kubica.

Eko pakowanie w Lewiatanie

W celu ograniczenia odpadów plastikowych sieć wprowadza ekologiczne kartony z certyfikatem FSC.

Co przyniesie 2020 rok? Pytamy branżowych ekspertów

W naszej ankiecie wzięli udział Bartek Cymer, Wojciech Kowalczyk, Dominik Wałęga i Marcin Dec.

Polak bezmięsny

Mijający rok bez wątpienia należy do trendu wege. Chociaż odchodzenie od mięsa na rzecz roślinnych alternatyw w żywieniu na polskich talerzach nie odbywa się masowo, to już trend ten ma znaczenie dla firm FMCG.

Konsumentem jest się tylko przez chwilę

Marketerowi więcej da przeczytanie książki o antropologii niż nawet dobrej książki o samym marketingu - mówi Sebastian Szade, strategy & innovations director w agencji Starcom.

Mercedes - elegancki, Toyota - niezawodna, Volvo - bezpieczne

Tak polscy konsumenci oceniają marki samochodów. A kto wygrywa w kategorii nowoczesności?

Łukasz Podolski ambasadorem marki Totolotek

Piłkarz jest już ambasadorem niemieckiej marki XTiP, która podobnie jak Totolotek należy do hazardowego potentata.