Koniec Lidl Podróże
Już nie pojedziemy na wakacje z Lidlem. "Dziękujemy za wspólny czas...".
CD Projekt porozumiał się z autorem "Wiedźmina"
Szczegóły umowy pozostają poufne.
Marki, które zauważyliśmy w 2019 roku
Poznajcie pięć marek, które nas w mijającym roku czymś zaskoczyły bądź zaintrygowały.
Orlen sponsorem zespołu Alfa Romeo Formuły 1
Koncern będzie sponsorem tytularnym zespołu, w którym będzie jeździł Robert Kubica.
Eko pakowanie w Lewiatanie
W celu ograniczenia odpadów plastikowych sieć wprowadza ekologiczne kartony z certyfikatem FSC.
Co przyniesie 2020 rok? Pytamy branżowych ekspertów
W naszej ankiecie wzięli udział Bartek Cymer, Wojciech Kowalczyk, Dominik Wałęga i Marcin Dec.
Polak bezmięsny
Mijający rok bez wątpienia należy do trendu wege. Chociaż odchodzenie od mięsa na rzecz roślinnych alternatyw w żywieniu na polskich talerzach nie odbywa się masowo, to już trend ten ma znaczenie dla firm FMCG.
Konsumentem jest się tylko przez chwilę
Marketerowi więcej da przeczytanie książki o antropologii niż nawet dobrej książki o samym marketingu - mówi Sebastian Szade, strategy & innovations director w agencji Starcom.
Mercedes - elegancki, Toyota - niezawodna, Volvo - bezpieczne
Tak polscy konsumenci oceniają marki samochodów. A kto wygrywa w kategorii nowoczesności?
Łukasz Podolski ambasadorem marki Totolotek
Piłkarz jest już ambasadorem niemieckiej marki XTiP, która podobnie jak Totolotek należy do hazardowego potentata.