O marketingu

Zaangażowanie społeczne biznesu oczami Jurka Owsiaka

W cyklu "Something good to add" rozmawiamy z Jurkiem Owsiakiem - pomysłodawcą, współzałożycielem i prezesem zarządu Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy - o tym, jak wygląda współpraca z biznesem z perspektywy NGO.

Havas Media Group: Meaningful Shift - Jak przeprowadzić markę przez czas kryzysu

Marketerzy muszą na nowo zdefiniować grupy celowe i nakreślić strategie mediowe oraz modele dystrybucji.

Przez koronawirusa spadła sprzedaż piwa. Browary apelują o dopuszczenie sprzedaży online

Za kilka miesięcy nie będzie już czego ratować - ostrzegają browarnicy.

Rosyjski dyskont zadebiutuje w Polsce?

Sieć Mere po roku zastoju wznowiła ekspansję w Europie.

4 maja znów zaczną działać galerie handlowe

Zapowiedział to premier Mateusz Morawiecki podczas dzisiejszej konferencji prasowej. Otwarte zostaną sklepy meblowe i budowlane. Wkroczymy tym samym w drugi etap odmrażania gospodarki.

T-Mobile sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski

Umowa z PZPN została podpisana do końca 2022 r.

Jerzy Bralczyk i Tomasz Kammel gośćmi New Reality Kick-Off

Konferencja ma pokazać, że eventy online naprawdę działają

Mousetrap Games wyprodukuje grę z Robertem Lewandowskim

Podstawowe założenia do umowy (tzw. term sheet) wrocławskie studio podpisało z producentem serialu animowanego “Kosmiczny wykop"- Orange Studio Animacji. W grze główną rolę gra postać wzorowana na najpopularniejszym polskim piłkarzu.

Łukasz Podolski w Aldim

Sieć dyskontowa sprzedaje kolekcję modową zaprojektowaną wraz z urodzonym w Gliwicach byłym piłkarzem reprezentacji Niemiec.

Marcin Marjański nie jest już szefem marketingu Pekao SA

Odszedł po ostatnich zmianach w zarządzie. W banku pracował nieco ponad 2 lata.