O marketingu

MediaMarkt ponownie zaprasza do sklepów

Hasło kampanii przygotowanej przez agencję Heart & Brain brzmi: "Super otworzyć się na Was z powrotem!"

Xiaomi nr. 1 wśród producentów smartfonów w Polsce

Huawei na 2. miejscu (pod względem wielkości sprzedaży). Duży spadek Samsunga, który jednak nadal jest liderem w ujęciu wartościowym.

Plus: Od dziś mamy 5G [wideo]

Nowa generacja telefonii komórkowej ma być dostępna dla 900 tys. osób w 7 miastach Polski.

Papierosy mentolowe i smakowe znikają z rynku

Od 20 maja ich sprzedaż będzie zakazana.

Anna Tutak-Kordyl dyrektorem marketingu MediaMarktSaturn Polska

Wcześniej związana była m.in. z firmami: Colian, Pepsi-Cola General Bottlers Poland, Tchibo i P&G.

Coffeedesk zbiera fundusze na rozwój na Crowdway.pl

All Good, spółka matka Coffeedesk, dystrybutora kaw, herbat i sprzętu do ich parzenia, chce zebrać w akcji crowdfundingowej do 2 mln zł.

Uber Eats i Wild Bean Cafe rozpoczynają współpracę

Pliotażowy projekt ruszył w Krakowie.

MediaCom i Kantar badają zmiany zachowań konsumenckich

Jeśli kilkanaście procent Polaków niemal z dnia na dzień "włączyło się" w zakupy w sieci - zmiana jest kolosalna - mówi Stanisław Grabowski, head of strategy z MediaCom.

Mariusz Nowak: Życie zafundowało nam w końcu wakacje

- Branża, która nigdy nie odpoczywa, nie śpi i nie uznaje stabilizacji, w końcu została zmuszona do zatrzymania się, odetchnięcia i zastanowienia co dalej - mówi Mariusz Nowak, wiceprezes agencji Ministry of Creativity, z którym rozmawiamy o branży eventowej w czasach pandemii.

Marta Strzyżewska pokieruje marketingiem firmy ubezpieczeniowej Aviva

Iwona Czech odchodzi z Avivy po 5 latach.