O marketingu

W Szczecinie powstał IKEA Dom Jutra

IKEA pokazała, jak może wyglądać dom funkcjonujący z pełnym poszanowaniem natury.

Wybieramy urlop w kraju, agroturystyka rośnie w siłę

Aż 84% wyszukiwań związanych z podróżami w polskiej wersji Google w ostatnim miesiącu dotyczyło lokalizacji w Polsce. Zdecydowanie rośnie zainteresowanie pobytami w gospodarstwach agroturystycznych. Samorządy mogą do promocji krajowych urlopów wykorzystać influencerów na Instagramie.

Personalizacja przekazu marketingowego pomoże aktywować, utrzymać i zwiększyć lojalność klientów

Narzędzia oparte o deep learning i sztuczną inteligencję ułatwiają marketerom dbanie o pozytywne doświadczenie zakupowe i lojalność konsumenta wobec marki.

Sponsoring sportu urósł w ub.r. o blisko 40%

Jego wartość mediowa wzrosła o 1,5 mld zł; w tym roku sytuację demoluje COVID-19.

Direct mailing nie odchodzi do lamusa

Choć rynek tradycyjnych przesyłek listowych od lat sukcesywnie się kurczy, jeden z jego segmentów może pochwalić się pokaźnym wzrostem. Mowa o przesyłkach reklamowych.

72% polskich internautów kupuje w sieci

To dane z najnowszego raportu Izby Gospodarki Elektronicznej "Omni-commerce Kupuję wygodnie 2020".

Goran Markovic nowym szefem marketingu T-Mobile Polska

Jako członek zarządu ds. rynku prywatnego będzie odpowiadał za cały pion ofert dla klientów indywidualnych.

Miś Haribo rapuje [wideo]

Marka żelków odpowiedziała na wyzwanie Hot16Challenge.

Dzieła sztuki za 5 milionów zł sprzedane na aukcji mBanku [wideo]

Dochód z licytacji zasili powstający fundusz mBanku "M jak malarstwo".

Huawei wchodzi do top 10 najbardziej innowacyjnych firm na świecie

W czołówce raportu Boston Consulting Group są tak jak przed rokiem, tylko w innej kolejności - Apple, Alphabet i Amazon. Imponujący awans (o 42 pozycje, na 6. miejsce) zanotował chiński Huawei.