O marketingu

Carlsberg Polska rusza z kampanią nowych bezalkoholowych piw Okocim Radler [wideo]

Kampanię przygotowała agencja Upside, za produkcję odpowiada Dynamo, media planuje i kupuje Initiative. W kampanii występują autentyczni piwowarzy Okocimia.

Tesco opuszcza Polskę

Nabywcą jest duńska Salling Group, która zarządza w Polsce 386 supermarketami Netto.

W Szczecinie powstał IKEA Dom Jutra

IKEA pokazała, jak może wyglądać dom funkcjonujący z pełnym poszanowaniem natury.

Wybieramy urlop w kraju, agroturystyka rośnie w siłę

Aż 84% wyszukiwań związanych z podróżami w polskiej wersji Google w ostatnim miesiącu dotyczyło lokalizacji w Polsce. Zdecydowanie rośnie zainteresowanie pobytami w gospodarstwach agroturystycznych. Samorządy mogą do promocji krajowych urlopów wykorzystać influencerów na Instagramie.

Personalizacja przekazu marketingowego pomoże aktywować, utrzymać i zwiększyć lojalność klientów

Narzędzia oparte o deep learning i sztuczną inteligencję ułatwiają marketerom dbanie o pozytywne doświadczenie zakupowe i lojalność konsumenta wobec marki.