O marketingu

W Szczecinie powstał IKEA Dom Jutra

IKEA pokazała, jak może wyglądać dom funkcjonujący z pełnym poszanowaniem natury.

Wybieramy urlop w kraju, agroturystyka rośnie w siłę

Aż 84% wyszukiwań związanych z podróżami w polskiej wersji Google w ostatnim miesiącu dotyczyło lokalizacji w Polsce. Zdecydowanie rośnie zainteresowanie pobytami w gospodarstwach agroturystycznych. Samorządy mogą do promocji krajowych urlopów wykorzystać influencerów na Instagramie.

Personalizacja przekazu marketingowego pomoże aktywować, utrzymać i zwiększyć lojalność klientów

Narzędzia oparte o deep learning i sztuczną inteligencję ułatwiają marketerom dbanie o pozytywne doświadczenie zakupowe i lojalność konsumenta wobec marki.

Sponsoring sportu urósł w ub.r. o blisko 40%

Jego wartość mediowa wzrosła o 1,5 mld zł; w tym roku sytuację demoluje COVID-19.

Direct mailing nie odchodzi do lamusa

Choć rynek tradycyjnych przesyłek listowych od lat sukcesywnie się kurczy, jeden z jego segmentów może pochwalić się pokaźnym wzrostem. Mowa o przesyłkach reklamowych.