O marketingu

Jak rozmawiać z pokoleniem silver?

Oczywiście nie ma jednej recepty na skuteczną komunikację, nie wystarczy wrzucić wszystkiego po trochu, by zagwarantować sobie sukces. Na szczęście są jednak pewne elementy wspólne budowania skutecznego przekazu - pisze Wojciech Walczak, dyrektor strategii w Plej.

Julien Ducarroz nowym prezesem Orange Polska

Zostanie powołany 21 lipca.

Dobry Kapitan dba o załogę - case study ONLINE-ówki Captain Jack

Punkt ciężkości w branży reklamowej przeniósł się do online'u, więc optymalnym i w zasadzie naturalnym rozwiązaniem wydało nam się zorganizowanie największej domówki w sieci, czyli ONLINE-ówki - pisze Aleksandra Żychowska z agencji Hand Made.

Amazon w czasie pandemii: superbohater czy superłotr?

W czasie gdy gospodarka boryka się z powirusowymi powikłaniami, Amazon notuje rekordowe obroty i przekroczył magiczną granicę wyceny biliona dolarów, a jego właściciel Jeff Bezos zarabia 2,5 tys. dol. na sekundę.

Michał Dubisz, Bolt Food: Staramy się rozumieć naszych partnerów

Nasza firma rozwinęła się dzięki nastawieniu na efektywność i rozumieniu potrzeb naszych partnerów: kierowców, kurierów i restauracji - mówi Michał Dubisz, manager operacyjny w Bolt Food