O marketingu

Jak będzie wyglądać PR w 2021 roku - konferencja online

Związek Firm Public Relations otwiera zapisy na konferencję "PR 2021. Challenge accepted!".

Samsung chwali się wykorzystaniem smart TV w Polsce

Ponad 2 mln gospodarstw domowych korzysta aktywnie. W pierwszej połowie br. nastąpił wzrost o jedną czwartą.

Do jedzenia jeden klik

Pandemia COVID-19 jeszcze zwiększyła już i tak szybko rosnące zainteresowanie Polaków dostawami jedzenia online. Wszyscy zadają sobie pytanie, czy nowi użytkownicy tych usług przekonali się do nich na trwałe.

Polskie MŚP mimo mniejszych obrotów z optymizmem patrzą w przyszłość

Raport Facebooka "State of Small Business" został przygotowany we współpracy z Bankiem Światowym oraz OECD. W badaniu wzięło udział ponad 30 tysięcy firm z sektora MŚP z ponad 50 krajów.

T-Mobile reaktywuje markę Heyah [wideo]

Szykowany jest spory budżet reklamowy.