O marketingu

Spotify podpisuje globalną umowę licencyjną z Universal Music Group

Umowa jest wieloletnia i obejmuje nie tylko udostępnienie katalogu UMG w streamingu, ale też współpracę przy rozwoju przyszłych produktów Spotify.

Trendy w e-commerce w pierwszym półroczu 2020 r.

Największym wzrostem zainteresowania wśród kupujących, aż o 715%, cieszyły się internetowe sklepy spożywcze - wynika z analizy ExpertSender.

Jak bon turystyczny 500+ wpłynie na plany urlopowe Polaków?

Z badania przeprowadzonego przez Travelist.pl w połowie lipca wynika, że na wyjazd wakacyjny będzie sobie mogło pozwolić nawet o 15% więcej rodzin z dziećmi.

Portfel seniora dziś i jutro

Warto wziąć pod uwagę to, co seniorzy często wyrażają w badaniach jakościowych. Nie traktujmy ich jak stetryczałych staruszków, którzy zainteresowani są głównie pastami do protez zębowych - przekonuje Tadeusz Żórawski, dyrektor globalny strategii e-commerce w Molecular BBDO.

Tesco zmieni się w Netto 3.0

Wszystkie sklepy Tesco zaczną funkcjonować zgodnie z naszą flagową koncepcją nie później niż 1,5 roku po sfinalizowaniu umowy - mówi w rozmowie z handelextra.pl Janusz Stroka, prezes Netto Polska.