O marketingu

Jak bon turystyczny 500+ wpłynie na plany urlopowe Polaków?

Z badania przeprowadzonego przez Travelist.pl w połowie lipca wynika, że na wyjazd wakacyjny będzie sobie mogło pozwolić nawet o 15% więcej rodzin z dziećmi.

Portfel seniora dziś i jutro

Warto wziąć pod uwagę to, co seniorzy często wyrażają w badaniach jakościowych. Nie traktujmy ich jak stetryczałych staruszków, którzy zainteresowani są głównie pastami do protez zębowych - przekonuje Tadeusz Żórawski, dyrektor globalny strategii e-commerce w Molecular BBDO.

Tesco zmieni się w Netto 3.0

Wszystkie sklepy Tesco zaczną funkcjonować zgodnie z naszą flagową koncepcją nie później niż 1,5 roku po sfinalizowaniu umowy - mówi w rozmowie z handelextra.pl Janusz Stroka, prezes Netto Polska.

Nestle wprowadza w Polsce roślinnego burgera

Sensational Burger marki Garden Gourmet to pierwszy roślinny burger Nestlé na polskim rynku.

Agnieszka Chabrzyk: Jestem kobietą biznesu

Doba jest dla mnie zazwyczaj za krótka na wszystkie plany i zajęcia - o swojej karierze i czasie wolnym opowiada Agnieszka Chabrzyk, country director Poland Business Factory, CEO myLine.

Lidl wprowadza na rynek buty z plastiku z recyklingu

"Bądź eko! Pomóż nam ocalić oceany!" - tak sieć zachęca do kupna nowych butów marki własnej Crivit.

Gabriel Ragy prezesem zarządu Procter & Gamble w Europie Środkowej

Nowy CEO przejął odpowiedzialność za działalność spółki w 10 krajach: w Polsce, Czechach, na Słowacji, w Chorwacji, Słowenii, na Węgrzech, w krajach bałtyckich i na Ukrainie.

Silver marketing, czyli jak komunikować się z pokoleniem 50+? Debata online

Wraz z Krajowym Instytutem Gospodarki Senioralnej zapraszamy na debatę 5 sierpnia o godzinie 11.

Mere, czyli czego nie wiecie o nowym dyskonterze w Polsce

25 lipca ruszył pierwszy w Polsce sklep rosyjskiej sieci dyskontowej Mere, długo (i z niepewnością) wyczekiwany. Przybliżamy nowego gracza na dyskontowym rynku.

Studia podyplomowe Event Management startują na SGH w Warszawie

Projekt będzie realizowany we współpracy z praktykami rynku eventowego w Polsce - Pawłem Lewickim i Piotrem Glenem.