O marketingu

Adidas o szkodliwości plastiku [wideo]

Okazją do zwrócenia uwagi na problem stała się premiera Adidas Clean Classics.

Prowly przejęte przez SEMrush

Polska firma, rozwijająca platformę SaaS do zarządzania komunikacją PR, uzyskała dostęp do technologii, która pozwoli na pomiar efektywności działań.

Magdalena Gajewska-Bogacz w zarządzie Albedo Marketing

Dyrektor kreatywna w ścisłym kierownictwie agencji.

Polacy sceptycznie oceniają deklaracje firm o zrównoważonym rozwoju

To wynik raportu przygotowanego przez Business Consulting Group dla Business Fashion Environment Summit. Konferencja już jutro (22 września) w Muzeum Polin w Warszawie.

Francuski Iliad kupuje Playa za 9,5 mld zł

Obie firmy przeszły podobną drogę.

Najnowsza kolekcja marki Tova na Amazonie [wideo]

Polska marka modowa przygotowała kolekcję we współpracy z vlogerką Radzką.

Zalando poszerza ofertę o używaną odzież

Nowa oferta pre-owned rusza na razie w Niemczech i w Hiszpanii, w październiku będzie dostępna na kolejnych rynkach, w tym w Polsce.

Lewiatan uruchomił aplikację mobilną

Uruchomieniu aplikacji "Mój Lewiatan" towarzyszy loteria - do wygrania cztery samochody Toyota Aygo.

Zwycięzca MasterChefa promuje gotowanie z Netto

Mateusz "Surfer" Zielonka wystąpił w serii filmów promujących nowy program lojalnościowy dla klientów sieci.

30 proc. konsumentów deklaruje, że nie zapłaci więcej za ubrania ze zrównoważonej produkcji

To dane z raportu przygotowywanego przez Vogue Polska z Business Consulting Group, który zostanie opublikowany w I kwartale 2021 r. Pierwsze wyniki ujawniono 22 września podczas konferencji Business Fashion Environment Summit.