O marketingu

Mirosław Proppé, WWF Polska: Wszystko dla planety

Ostatnio przeprowadziliśmy audyt naszej marki i opracowaliśmy strategię, w którym kierunku chcemy ją rozwijać i jak ją budować wśród kolejnych pokoleń - zdradza Mirosław Proppé, prezes fundacji WWF Polska.

Coca-Cola pozbywa się 200 marek napojów

Wyniki firmy za III kwartał są lepsze od prognoz analityków, choć przychody organiczne spadły o 6%.

Pomimo kryzysu Agora inwestuje w kina

Helios uruchamia swój 50. multipleks.

Innovation@Amazon Online Hackathon 6-8 listopada

Organizatorem wydarzenia jest Centrum Rozwoju Technologii Amazon w Gdańsku, a wspiera je Fundacja Widzialni.

Zalando w nowej współpracy z ośmioma europejskimi markami

Jej owocem jest stworzona w duchu zrównoważonego rozwoju kolekcja kapsułowa na jesień i zimę 2020 r. "Małe kroki. Duża zmiana".