O marketingu

Agnieszka Pawełek i Katarzyna Piskorz w agencji Słucham

Słucham specjalizuje się w marketingu podcastów.

Nestle wprowadza na rynek masowy roślinne zamienniki mięsa

Marka Garden Gourmet pojawiła się w tym tygodniu na sklepowych półkach.

80% Polaków przyznaje się do "małych grzeszków" [wideo]

Najczęściej podjadamy słodycze i oglądamy się na ulicy za piękną kobietą lub atrakcyjnym mężczyzną - wynika z badania wykonanego na zlecenie marki Grześki na panelu Ariadna w dniach 6-9 listopada br.

12. Forum Marketingu Zintegrowanego podsumowane

Pandemia napędza recesję gospodarczą i skłania konsumentów do weryfikacji potrzeb i nawyków zakupowych. Marketerzy i agencje nieustannie muszą reagować na te wyzwania, aby być blisko klientów - podkreśla Urszula Zarańska, dyrektor generalna Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

Google Marketing Platform to skarbnica wiedzy o konsumentach

Rozmawiamy z Joanną Czekaj, dyrektor zarządzającą Sales Tube, agencji, która stworzyła pierwszy na świecie darmowy przewodnik po wszystkich produktach GMP, takich jak Google Analytics 360 czy Campaign Manager 360.