O marketingu

Pandemiczna filiżanka

Rynek kawy w pandemii okazał się elastyczny - tylko w pierwszym półroczu br. wydatki polskich gospodarstw domowych na kawę wyniosły 1,54 mld zł i były o 7,1% większe niż przed rokiem. W kategorii kawy staliśmy już czwartym co do wielkości rynkiem w Europie.

Wyniki Sfinksa pokazują, jak mocno koronawirus uderzył w branżę gastro

Restauracyjna spółka w br. miała o połowę niższe przychody.

Czego nauczył nas COVID? [wideo]

Agencja mediowa Starcom przebadała kilkanaście obszarów, nawyków i preferencji Polaków, które zmieniły się w związku z pandemią COVID-19. Okazało się, że z tego trudnego dla wszystkich okresu możemy wynieść nie tylko negatywne emocje, ale także szereg nowych nawyków i przydatnych umiejętności.

Skrajne emocje i nowe trendy [wideo]

O najważniejszych wydarzeniach i trendach w 2020 roku, a także o prognozach na 2021 rok w mediach, reklamie i marketingu mówią Jakub Bugieda, senior communications planner oraz Magdalena Prucnal, junior communications planner z agencji mediowej Spark Foundry.

Badanie SW Research dla Everli: święta inne niż w poprzednich latach

Blisko co drugi uczestnik badania deklaruje, że spędzi święta z najbliższą rodziną, ale bez seniorów, a niemal co piąty - w pojedynkę lub z partnerem. 12% nie kupi prezentów pod choinkę.