O marketingu

Karol Kamas dyrektorem marketingu Sodexo

Do tej pory pracował w bankowości i ubezpieczeniach.

Ponad 720 mln zł kary dla Biedronki

Za nieuczciwą przewagę wobec dostawców owoców i warzyw; jedna z najwyższych kar w historii. Sieć zaprzecza i zapowiada odwołanie do sądu.

Prawie 70% e-konsumentów niezadowolonych z czasu oczekiwania na przelew po zwrocie towaru

To jeden z wyników badania przeprowadzonego przez UCE Research dla sklepu internetowego Złote Wyprzedaże.

Ericsson ConsumerLab: 10 gorących trendów konsumenckich na 2030 rok

Do 2030 roku inteligentne urządzenia będą umożliwiały podejmowanie bardziej proaktywnych, a nawet kreatywnych wyborów w wielu sytuacjach dnia codziennego - wynika z raportu Ericssona.

Kartki, listy i gazetki mile widziane - badanie ARC Rynek i Opinia

Aż dwie trzecie Polaków sprawdza swoją tradycyjną skrzynkę pocztową co najmniej raz dziennie. Te i inne zaskakujące dane przynosi badanie przeprowadzone przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.