O marketingu

LOT dostanie ok. 3 mld zł pomocy

Przewoźnik oczekiwał 4,5 mld zł wsparcia. Pomoc państwa zaaprobowała Komisja Europejska.

EY: w ciągu dwóch lat 67% zarządzających dużymi firmami zainwestuje w internet rzeczy

Niewiele mniej, bo odpowiednio 64% i 61%, zainwestuje w sztuczną inteligencję i w rozwiązania chmurowe - wynika z badania EY.

Rośnie popularność smartfonów Oppo

Marka jest już na 5. miejscu w Polsce. Xiaomi wciąż przewodzi, Huawei traci.

"Manifest dla gastronomii polskiej" głosem wsparcia dla branży

Pod manifestem podpisało się 16 organizacji zrzeszonych w Sztabie Kryzysowym Gastronomii Polskiej.

UOKiK: Kaufland, Eurocash i Intermarche podejrzewane o stosowanie wstecznych rabatów

W niektórych sytuacjach dostawca zawierając umowę nie jest w stanie określić, czy i w jakiej wysokości będzie musiał przyznać rabat sieci handlowej oraz na podstawie jakich kryteriów.

MISBHV nowym "Przyjacielem UNICEF"

Polska marka streetwearowa będzie wspierać największą organizacją humanitarną działającą na rzecz dzieci.

Kantar dla Blix Awards: CSR marek ważny dla konsumentów

Tak twierdzi 60% ankietowanych. Zarazem do prawie dwóch trzecich respondentów nie docierają informacje o włączaniu się sklepów w akcje prospołeczne.

Aleksandra Marciniak dołącza do Polskiej Ligi Esportowej

Przez ostatnie sześć lat pełniła funkcję head of Havas Sports & Entertainment.

Leszek Sukiennik dyrektorem zarządzającym Kia Motors Polska

Wojciech Szyszko po ponad 16 latach przechodzi na emeryturę.

14 stycznia premiera Samsunga Galaxy S21

Trzy nowe modele mają zostać pokazane podczas konferencji Galaxy Unpacked 2021, miesiąc wcześniej, niż pierwotnie zakładano.