O marketingu
EY: w ciągu dwóch lat 67% zarządzających dużymi firmami zainwestuje w internet rzeczy
Niewiele mniej, bo odpowiednio 64% i 61%, zainwestuje w sztuczną inteligencję i w rozwiązania chmurowe - wynika z badania EY.
Rośnie popularność smartfonów Oppo
Marka jest już na 5. miejscu w Polsce. Xiaomi wciąż przewodzi, Huawei traci.
"Manifest dla gastronomii polskiej" głosem wsparcia dla branży
Pod manifestem podpisało się 16 organizacji zrzeszonych w Sztabie Kryzysowym Gastronomii Polskiej.
UOKiK: Kaufland, Eurocash i Intermarche podejrzewane o stosowanie wstecznych rabatów
W niektórych sytuacjach dostawca zawierając umowę nie jest w stanie określić, czy i w jakiej wysokości będzie musiał przyznać rabat sieci handlowej oraz na podstawie jakich kryteriów.
MISBHV nowym "Przyjacielem UNICEF"
Polska marka streetwearowa będzie wspierać największą organizacją humanitarną działającą na rzecz dzieci.