O marketingu

EY: w ciągu dwóch lat 67% zarządzających dużymi firmami zainwestuje w internet rzeczy

Niewiele mniej, bo odpowiednio 64% i 61%, zainwestuje w sztuczną inteligencję i w rozwiązania chmurowe - wynika z badania EY.

Rośnie popularność smartfonów Oppo

Marka jest już na 5. miejscu w Polsce. Xiaomi wciąż przewodzi, Huawei traci.

"Manifest dla gastronomii polskiej" głosem wsparcia dla branży

Pod manifestem podpisało się 16 organizacji zrzeszonych w Sztabie Kryzysowym Gastronomii Polskiej.

UOKiK: Kaufland, Eurocash i Intermarche podejrzewane o stosowanie wstecznych rabatów

W niektórych sytuacjach dostawca zawierając umowę nie jest w stanie określić, czy i w jakiej wysokości będzie musiał przyznać rabat sieci handlowej oraz na podstawie jakich kryteriów.

MISBHV nowym "Przyjacielem UNICEF"

Polska marka streetwearowa będzie wspierać największą organizacją humanitarną działającą na rzecz dzieci.