Bezlitosna potrzeba skuteczności
Skuteczny marketing robi wynik - to obiegowa mądrość. Ale w spokojnych czasach marki lubią eksperymentować, bawić się. Mówią: “stać nas na to". Dopiero gdy nadchodzi prawdziwy kryzys, tak jak teraz, skuteczność urasta do rangi życia lub śmierci - przekonuje Jacek Sadowski z Demo Effective Launching.
Joanna Jędrzejczyk ambasadorką Pumy
Marka rozpoczyna działania z polską zawodniczką mieszanych sztuk walki.
Mateusz Rzetecki nowym dyrektorem SEO i content marketingu w K2 Precise
Zastąpi Cezarego Glijera.
Powstał czwarty co do wielkości koncern motoryzacyjny świata
Stellantis, powstały z połączenia Fiat Chrysler Automobiles z Groupe PSA, zadebiutował wczoraj na giełdzie nowojorskiej, a dzień wcześniej na parkietach w Mediolanie i Paryżu.
Patrizia Aryton: wideo marketing i interakcja online sposobem na lockdown
Oprócz spotkań online na żywo z klientkami firma uruchomiła wirtualne zakupy, które odbywają się przy pomocy aplikacji WhatsApp.
Nowe trendy we wsparciu sprzedaży
Naturalnym środowiskiem do pobudzania sprzedaży staje się przestrzeń digitalowa. Istotne w projektowaniu doświadczeń jest osadzenie działań w obszarze, który w naturalny sposób wpisuje się w codzienne funkcjonowanie konsumenta - przekonuje Paweł Antkowiak, Albedo Marketing
UCE Research: Pandemia sztucznie "napompowała" e-sklepy
Ponad połowa badanych zamierza jednak wrócić do tradycyjnego handlu po zniesieniu ograniczeń.
IKEA przebadała Polaków pod kątem wpływu pandemii na życie w domu
Raport "Życie w domu" pokazuje, że dom wielu z nas zapewnia poczucie bezpieczeństwa, kiedy na zewnątrz wszystko jest chwiejne i niepewne.
Mobilna energia na stacjach paliw AMIC Polska
Teraz kierowcy i użytkownicy smartfonów Huawei mogą korzystać z programu lojalnościowego AMIC Driver Club.
Katarzyna Fabjaniak business directorem w Havas PR Warsaw
Wcześniej pracowała m.in. w Hill + Knowlton Strategies i 24/7 Communication.