O marketingu

Bezlitosna potrzeba skuteczności

Skuteczny marketing robi wynik - to obiegowa mądrość. Ale w spokojnych czasach marki lubią eksperymentować, bawić się. Mówią: “stać nas na to". Dopiero gdy nadchodzi prawdziwy kryzys, tak jak teraz, skuteczność urasta do rangi życia lub śmierci - przekonuje Jacek Sadowski z Demo Effective Launching.

Joanna Jędrzejczyk ambasadorką Pumy

Marka rozpoczyna działania z polską zawodniczką mieszanych sztuk walki.

Mateusz Rzetecki nowym dyrektorem SEO i content marketingu w K2 Precise

Zastąpi Cezarego Glijera.

Powstał czwarty co do wielkości koncern motoryzacyjny świata

Stellantis, powstały z połączenia Fiat Chrysler Automobiles z Groupe PSA, zadebiutował wczoraj na giełdzie nowojorskiej, a dzień wcześniej na parkietach w Mediolanie i Paryżu.

Patrizia Aryton: wideo marketing i interakcja online sposobem na lockdown

Oprócz spotkań online na żywo z klientkami firma uruchomiła wirtualne zakupy, które odbywają się przy pomocy aplikacji WhatsApp.

Nowe trendy we wsparciu sprzedaży

Naturalnym środowiskiem do pobudzania sprzedaży staje się przestrzeń digitalowa. Istotne w projektowaniu doświadczeń jest osadzenie działań w obszarze, który w naturalny sposób wpisuje się w codzienne funkcjonowanie konsumenta - przekonuje Paweł Antkowiak, Albedo Marketing

UCE Research: Pandemia sztucznie "napompowała" e-sklepy

Ponad połowa badanych zamierza jednak wrócić do tradycyjnego handlu po zniesieniu ograniczeń.

IKEA przebadała Polaków pod kątem wpływu pandemii na życie w domu

Raport "Życie w domu" pokazuje, że dom wielu z nas zapewnia poczucie bezpieczeństwa, kiedy na zewnątrz wszystko jest chwiejne i niepewne.

Mobilna energia na stacjach paliw AMIC Polska

Teraz kierowcy i użytkownicy smartfonów Huawei mogą korzystać z programu lojalnościowego AMIC Driver Club.

Katarzyna Fabjaniak business directorem w Havas PR Warsaw

Wcześniej pracowała m.in. w Hill + Knowlton Strategies i 24/7 Communication.