O marketingu

Lavazza ogłasza dwuletnią współpracę z WOŚP

Włoska marka kawy zdecydowała się na wsparcie największej polskiej akcji charytatywnej.

W kryzysie rodzi się innowacja

Wygranymi pandemicznych czasów są serwisy oferujące leasingi i najem długoterminowy samochodów. Cały proces dokonuje się online na platformie, które nie różni się od każdego innego sklepu internetowego - pisze Konrad Żmuda-Trzebiatowski, senior e-retail and e-commerce strategist w Molecular BBDO.

E-sklep spożywczy Barbora wchodzi na polski rynek

Barbora należy do litewskiej grupy Maxima, właściciela m.in. sieci Stokrotka w Polsce.

Na Steamie kupiono w ub.r. o 21% więcej gier niż w 2019 r.

Z platformy korzystają codziennie ponad 62 mln graczy.

Free Now chce być zeroemisyjne do 2030 r. [wideo]

Jeśli ten cel uda się osiągnąć, będzie to pierwsza zeroemisyjna platforma miejskiej mobilności w Europie.