O marketingu
Joanna Jędrzejczyk ambasadorką Pumy
Marka rozpoczyna działania z polską zawodniczką mieszanych sztuk walki.
Mateusz Rzetecki nowym dyrektorem SEO i content marketingu w K2 Precise
Zastąpi Cezarego Glijera.
Powstał czwarty co do wielkości koncern motoryzacyjny świata
Stellantis, powstały z połączenia Fiat Chrysler Automobiles z Groupe PSA, zadebiutował wczoraj na giełdzie nowojorskiej, a dzień wcześniej na parkietach w Mediolanie i Paryżu.
Patrizia Aryton: wideo marketing i interakcja online sposobem na lockdown
Oprócz spotkań online na żywo z klientkami firma uruchomiła wirtualne zakupy, które odbywają się przy pomocy aplikacji WhatsApp.
Nowe trendy we wsparciu sprzedaży
Naturalnym środowiskiem do pobudzania sprzedaży staje się przestrzeń digitalowa. Istotne w projektowaniu doświadczeń jest osadzenie działań w obszarze, który w naturalny sposób wpisuje się w codzienne funkcjonowanie konsumenta - przekonuje Paweł Antkowiak, Albedo Marketing