O marketingu

Joanna Jędrzejczyk ambasadorką Pumy

Marka rozpoczyna działania z polską zawodniczką mieszanych sztuk walki.

Mateusz Rzetecki nowym dyrektorem SEO i content marketingu w K2 Precise

Zastąpi Cezarego Glijera.

Powstał czwarty co do wielkości koncern motoryzacyjny świata

Stellantis, powstały z połączenia Fiat Chrysler Automobiles z Groupe PSA, zadebiutował wczoraj na giełdzie nowojorskiej, a dzień wcześniej na parkietach w Mediolanie i Paryżu.

Patrizia Aryton: wideo marketing i interakcja online sposobem na lockdown

Oprócz spotkań online na żywo z klientkami firma uruchomiła wirtualne zakupy, które odbywają się przy pomocy aplikacji WhatsApp.

Nowe trendy we wsparciu sprzedaży

Naturalnym środowiskiem do pobudzania sprzedaży staje się przestrzeń digitalowa. Istotne w projektowaniu doświadczeń jest osadzenie działań w obszarze, który w naturalny sposób wpisuje się w codzienne funkcjonowanie konsumenta - przekonuje Paweł Antkowiak, Albedo Marketing