O marketingu

Na AGD Polacy wydają już 13,6 mld zł

Pomimo pandemii w ub.r. rynek wzrósł o ponad 14%.

Rafał Glogier-Osiński odpowiada za strategię LMC w Polsce

LMC jest właścicielem m.in. aplikacji rekrutacyjnej Pracazarogiem.pl oraz systemu do zarządzania rekrutacjami Teamio.

Tomasz Kosowski, Biogo: Rynek zdrowej żywności w Polsce wart 1 mld zł

E-sklep ze zdrową żywnością, emituje swoje akcje, by szybciej i skuteczniej się rozwijać. Stawia na sprzedaż online w Polsce i zagranicą, ale też na niewielką sieć sklepów stacjonarnych. Szczegóły w rozmowie z Handelextra.pl zdradza Tomasz Kosowski, prezes Biogo.

Polski duet Youth Novels w nowej odsłonie kampanii Ibis Music [wideo]

Sieć hoteli Accor przygotowała wirtualną trasę koncertową "We Are Open" - serię występów młodych lokalnych artystów z 12 krajów.

Backup Events i 180heartbeats + Jung v. Matt łączą kompetencje

Wychodzą z ofertą zaawansowanych technologicznie eventów.