O marketingu

Instacart zwiększa wycenę do 39 mld dol.

To już drugie podwojenie wartości firmy podczas pandemii. Przed nią była wyceniana na poniżej 8 mld dol.

Arkadiusz Siuda dyrektorem kreatywnym Altavia Polska

Ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej.

ZiO app - nowa aplikacja do zamawiania jedzenia na wynos

Stworzona w czasie pandemii aplikacja ZiO app stawia na lokalne firmy i ma być alternatywą dla innych platform delivery. Kieruje się hasłem "Zamawiam świadomie, wspieram lokalnie".

Rusza nowa odsłona Klubu CCC

Zrezygnowano z fizycznych kart klubowych - wszystkie zakupy będą naliczane w aplikacji mobilnej.

E-commerce jest przereklamowany? [BADANIE]

W jakim stopniu "pandemiczne" zakupy przez internet to już nawyk? Co przyciągnie Polaków do częstszego odwiedzania sklepów stacjonarnych? Tylko u nas wyniki panelu badawczego Ariadna w tym zakresie.