Siatkówka to nie piłka nożna. Ale może to lepiej?
Sukcesy siatkarek i siatkarzy powinny bardziej zainteresować marketerów - uważa Maja Matuszewska, account manager w Arskom Sport Brokers.
Grupa CCC chce pozyskać dwóch inwestorów dla eobuwie.pl
W negocjacjach na wyłączość uczestniczą Cyfrowy Polsat i A&R Investments Limited, jeden z akcjonariuszy InPostu. CCC chce pozyskać za mniejszościowe udziały 1 mld zł.
Xiaomi niekwestionowanym liderem rynku smartfonów
W minionym kwartale Huawei spadł na 6. miejsce, za to mocno rosną Motorola i Oppo.
Globalna agencja muzyczna Big Sync Music wchodzi do Polski
Pokieruje nią Michał Krajewski, wcześniej head of music w Cord Warsaw.
Otylia Jędrzejczak ambasadorką Nestlé Pure Life
Ma zachęcać Polaków do regularnego picia wody.
League of Legends European Championship otwiera się na partnerstwa z polskimi markami
Począwszy od 2021 roku marki działające na polskim rynku mają możliwość zostać Narodowym Partnerem LEC - League of Legends European Championship - czyli esportowej Ligi Mistrzów.
InPost kupuje francuską firmę kurierską Mondial Relay
Wartość transakcji to 2,6 mld zł.
Eksperci o marketingu sportowym
Jakie dyscypliny cieszą się największym zainteresowaniem marketerów? Kto inwestuje w komunikację poprzez sport? Czy Polska ma szanse stać się na stałe areną kluczowych zawodów sportowych? "MMP" zebrało odpowiedzi grona ekspertów.
Związek Firm Public Relations - w obronie wizerunku
ZPFR od pewnego czasu jest na cenzurowanym. Agencje, które przez lata wchodziły w skład organizacji, wycofały się z niej,tworząc alternatywne Stowarzyszenie Agencji Public Relations. Związek znalazł się w morzu krytyki. Poprosiliśmy Adama Jarosza, prezesa ZFPR, o odniesienie się do zarzutów.
Osoby w wieku 50+ chętnie sięgają po nowe produkty i nowe marki
Wbrew powszechnym opiniom aż 69% badanych po pięćdziesiątce deklaruje, że sięgnie po nowy produkt, jeśli ma do dyspozycji lepsze rozwiązanie - wynika z badania przeprowadzonego przez IRCenter na zlecenie Biura Reklamy TVP.