O marketingu

Grupa CCC chce pozyskać dwóch inwestorów dla eobuwie.pl

W negocjacjach na wyłączość uczestniczą Cyfrowy Polsat i A&R Investments Limited, jeden z akcjonariuszy InPostu. CCC chce pozyskać za mniejszościowe udziały 1 mld zł.

Xiaomi niekwestionowanym liderem rynku smartfonów

W minionym kwartale Huawei spadł na 6. miejsce, za to mocno rosną Motorola i Oppo.

Globalna agencja muzyczna Big Sync Music wchodzi do Polski

Pokieruje nią Michał Krajewski, wcześniej head of music w Cord Warsaw.

Otylia Jędrzejczak ambasadorką Nestlé Pure Life

Ma zachęcać Polaków do regularnego picia wody.

League of Legends European Championship otwiera się na partnerstwa z polskimi markami

Począwszy od 2021 roku marki działające na polskim rynku mają możliwość zostać Narodowym Partnerem LEC - League of Legends European Championship - czyli esportowej Ligi Mistrzów.