O marketingu

Jakub Gierszyński dyrektorem e-commerce Sephory na rynku polskim i czeskim

To nowe stanowisko w firmie.

Flying Tiger Copenhagen dołącza do Too Good To Go

Sieć zdecydowała się włączyć do projektu niemarnowania żywności wszystkie 50 sklepów w Polsce.

Startuje konkurs na plakat z okazji 65-lecia Totalizatora Sportowego

Laureat pierwszego miejsca otrzyma nagrodę w wysokości 9 tys. zł.

Branża fonograficzna rośnie dzięki streamingowi

Globalna sprzedaż nagrań muzycznych wzrosła w ubiegłym roku o 7,4%, do 21,6 mld dol. - podała Międzynarodowa Federacja Przemysłu Fonograficznego Industry (IFPI).

Tefal rusza z programem "Tefal talks"

Gospodynią programu została blogerka kulinarna Katarzyna Meller.

Fortum z kampanią edukacyjną "Kraina GOZ"

Kampania ma zmienić stan świadomości Polaków, z których ponad połowa - jak wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research - nie zetknęła się z określeniem "Gospodarka Obiegu Zamkniętego".

Nowy zespół zarządzający w Playu

Prezes i CEO Jean Marc Harion oraz szef marketingu Mikkel Noesgaard pozostają na stanowiskach.

"Lekcja nieśmiecenia" z Henkel Polska i Fundacją Nasza Ziemia

Akcję wspierają marki kosmetyczne Syoss, Taft, Schauma, Gliss, Fa i Nature Box.

Żabka wraz z WWF dla Bałtyku [wideo]

Gasząc światła na godzinę we wszystkich sklepach w sobotę 27 marca, sieć bierze ponownie udział w globalnej akcji WWF "Godzina dla Ziemi".

Bankowość Millennium na smartfonach Huawei bez Google

Czwarty krajowy bank udostępnia wersję swojej aplikacji specjalnie na telefony chińskiego producenta.