O marketingu

Marta Strzyżewska, dyrektor marketingu Avivy, przewodniczącą jury Golden Arrow

Prace można zgłaszać do 7 maja.

Puchar Roland Garros, pas UFC, Liga Mistrzów czy olimpijskie złoto?

Co ma większe znaczenie z perspektywy influencer marketingu? - zastanawia się Norbert Sosik, senior research specialist, MediaCom.

Natalia Stroe pokieruje Coca-Cola Poland Services w Polsce i krajach bałtyckich

Nowa dyrektor generalna od 17 lat pracuje w koncernie Coca-Cola.

Reckitt Benckiser zmienia nazwę na Reckitt

Koncern jest w trakcie transformacji w kierunku zrównoważonego rozwoju. Zmienia nazwę i logo.

Yope, czyli dobre życie

Od początku tworzymy Yope zgodnie z filozofią dobrego życia - dbania o siebie, bliskie osoby, społeczność, zwierzęta i o planetę, na której żyjemy - mówi Andrzej Mytych, dyrektor marketingu firmy podbijającej Polskę, a ostatnio także zagraniczne rynki, naturalnymi kosmetykami i środkami czystości.