O marketingu

Dorota Wojtczak jako marketing director w agencji Live Age

Poprzednio pracowała w grupie Freundschaft.

Sieć sklepów HalfPrice debiutuje w Polsce

Pierwszych pięć sklepów startuje 4 maja.

Allegro: rozważaliśmy zdjęcie aukcji z papierkami po lodach Ekipa

Marcin Gruszka, rzecznik Allegro informuje Handel Extra, czy wystawiane na aukcjach platformy papierki po najbardziej obecnie pożądanych lodach w Polsce - Koral Ekipa - rzeczywiście ktoś kupuje. Tak dla przykładu za 200 tys. zł.

Shou Zi Chew CEO TikToka

Od marca br. był CFO ByteDance, spółki, która jest właścicielem serwisu społecznościowego.

Znamy pełny skład jury Golden Arrow

Jury pod przewodnictwem Marty Strzyżewskiej, dyrektor marketingu Avivy, będzie obradować 8 czerwca. Prace można zgłaszać do 14 maja.

Jak bukmacherzy aktywizują sponsoringi?

W minioną niedzielę rozegrano mecz o Puchar Polski w piłce nożnej, którego sponsorem tytularnym jest marka Fortuna Zakłady Bukmacherskie. Tomasz Milanowski z Arskom Sport Brokers wykorzystał tę okazję do omówienia najciekawszych aktywizacji sponsoringów z Polski i ze świata.

Innowacja jak plasterki salami

O tym, że innowacja marketingowa nie musi zawsze oznaczać wielkich inwestycji i zaawansowanych technologii, mówią Marcin Bełza i Piotr Gąsienica-Daniel z firmy doradczej One Eleven

Dariusz Maciołek CMO Roku według “Media Marketing Polska"

Tytuł Marki Roku przyznaliśmy WOŚP.

Daria Kulińska dyrektor ds. korporacyjnych w zespole Mars Wrigley

Wcześniej była szefową komunikacji Tesco w Polsce i Europie Środkowej.

Eobuwie.pl otwiera sklepy stacjonarne we Wrocławiu i w Olsztynie

W olsztyńskim sklepie, który otwiera się 7 maja, połączono asortyment marek Eobuwie i Modivo.