O marketingu

Auchan świętuje 25 lat obecności w Polsce

Z tej okazji firma przygotowała dla swoich klientów 25 dni atrakcji, w tym konkursy i loterię z pulą nagród o łącznej wartości 1 mln zł.

Powstał Kodeks Dobrych Praktyk branży Direct Mail

Kodeks stworzyły i podpisały wiodące firmy z branży działające w strukturach Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

Sport For Brands - konferencja online 27 maja

Zajmujesz się marketingiem sportowym? A może dopiero rozważasz wykorzystanie sportu w komunikacji? Dołączając do grona uczestników Konferencji Sport For Brands, masz możliwość czerpania wiedzy od najlepszych ekspertów.

Oswajamy świat bez cookies

Tym razem w cyklu "Tylko w MMP Online" gościmy Gabriela Matwiejczyka, marketing science lead w Facebooku oraz Bartosza Kowalskiego, business science directora w firmie MediaCom.

Deniz Aktürk Erdem nową szefową marketingu Kompanii Piwowarskiej

Pochodzi z Turcji, pracowała w PepsiCo.

Michał Kidała jako country director Poland w Business Factory

Zastąpił na tym stanowisku Agnieszkę Chabrzyk.

Live Age zwycięzcą w międzynarodowym konkursie Global Eventex Awards

Projekt OLX Know How 2021 został uznany za najlepszą konferencję online na świecie.

Grzegorz Miłkowski w zarządzie Stowarzyszenia Content Marketing Polska

ContentHouse odpowiadać będzie też za działania PR dla stowarzyszenia.

Amazon uruchamia w Polsce programy Brand Registry i Project Zero

Służą one ochronie marek przed naruszeniami praw autorskich.

Advalue Engaged - nowa marka w obszarze marketingu zaangażowanego społecznie [wideo]

Zarządzanie nią objęła Katarzyna Hryćko-Górnicka, związana z agencją od ponad 6 lat.