O marketingu

Kolejna chińska marka chce namieszać na rynku RTV i AGD

Hisense chce zwiększyć rozpoznawalność.

Katarzyna Lewko CMO w firmie Oceanic

Katarzyna Lewko będzie zarządzać całą strukturą marketingu firmy Oceanic. Przez ostatnich 15 lat była związana z koncernem L'Oreal.

Wierność nadal ważna

Wiele sektorów, które są aktywne w zakresie programów lojalnościowych, nie ucierpiało w czasie lockdownu, a nawet urosło. Chodzi np. o handel spożywczy czy marki FMCG, zwłaszcza żywność. Nie oznacza to jednak, że nie ma wyzwań.

Rynek farmaceutyczny w ub.r. był wart 37,07 mld zł

Ok. 94% całkowitej sprzedaży w segmencie OTC zajmuje dystrybucja apteczna.

Group One wspólnie z Hmmh AG kupuje większość udziałów w LIKE.agency

Powstaje Hmmh Poland, która będzie oferować swoje usługi dla e-commerce nie tylko na rynku CEE, ale też realizować projekty dla klientów z Europy Zachodniej.