O marketingu

Dariusz Maciołek - CMO zielonych zmian

Nasz CMO Roku, dyrektor zarządzający pionu marketingu, komunikacji i zaangażowania społecznego w Banku BNP Paribas Polska, odebrał wyróżnienie podczas niedawnej Gali Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych.

Sukces nie przychodzi z dnia na dzień

O influencer marketingu, zjawisku głośnym, ale wciąż nie dość rozpoznanym, rozmawiamy z Pawłem Staną, CEO grupy LTTM oraz Kamilem Bolkiem, CMO i członkiem zarządu spółki.

Allegro, Google, Rossmann, Samsung i Wedel najbardziej meaningful w Polsce według badania Havas Group

Globalnie jako najbardziej meaningful ocenione zostały Google, Pay Pal, WhatsUp, YouTube i Samsung. Wysoko w zestawianiu znalazły się także Cadbury, IKEA, Visa oraz Lidl - wynika z badania Meaningful Brandsa.

Tomasz Kwiatkowski na czele e-commerce w Proomni z Grupy Komunikacja Plus

Będzie odpowiedzialny m.in. za pracę zespołu oferującego kompleksową usługę sprzedaży na platformie Amazon.

Karolina Kawska head of customer success w agencji Tigers

Awansuje ze stanowiska head of social media.