O marketingu

SalesTube i H2H.tech agencjami roku; Grand Prix Golden Arrow dla projektu Decathlonu i IKEA

Redakcja "Media Marketing Polska" uhonorowała najlepsze agencje digital i marketing services. Poznaliśmy także zwycięzców konkursu "Golden Arrow".

CSR to więcej niż trend. To nowa normalność

Konsumenci oczekują od marek, by nie tylko mówiły o tym, jak ważna jest troska o środowisko naturalne, inkluzywność i równość, ale pokazywały przykłady własnych działań. Agencje marketingowe pomagają markom w spełnieniu tych oczekiwań, ale też coraz częściej podejmują działania "na własną rękę".

Dyskretny urok direct marketingu

Blisko 75% osób, które miały kontakt z ulotkami czy gazetką, dokonało zakupu reklamowanego produktu.

Yaris w wersji Cross

Toyota chce zagospodarować nowy segment.

Meaningful Brands po raz czwarty

Tylko odpowiednia kompozycja korzyści funkcjonalnych, osobistych i społecznych pozwala unikać cynizmu konsumentów i budować silną markę, zarówno w krótkiej, jak i długiej perspektywie - to jeden z wniosków z badania grupy Havas.