O marketingu

Lisek dowozi coraz dalej. Nie tylko w stolicy

Aplikacja mobilna do zamawiania zakupów i jeden z młodszych graczy na rynku dowozów właśnie pojawiła się w kolejnej dzielnicy Warszawy - Pradze Północ, a także w Piasecznie.

Spożycie piwa w Polsce najniższe od dziesięciu lat

Według Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego - Browary Polskie perspektywy dla rynku piwa nie są optymistyczne.

Sprostowanie

Dotyczy artykułu "Orlen też chce mieć własne paczkomaty".

Właściciel Play nabył 100% udziałów w UPC Polska

Wartość transakcji to 7 mld zł.

Agnieszka Sora prezeską zarządu IAA Polska

Członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy na walnym zebraniu sprawozdawczo-wyborczym wyłonili nowe władze Stowarzyszenia na lata 2021 - 2023.

Jak się zmieniać, kiedy wszystko się zmienia?

Agencja Ancymony przygotowała trendbook "Zmiana". Publikacja ma inspirować do zmian w biznesie i aktywnościach marketingowych w nowej, "postcovidowej" rzeczywistości.

Coca-Cola sprzedaje sieć Costa Coffee w Polsce i na Łotwie

Lagardere Travel Retail przejmie działalność 145 kawiarni Costa Coffee w obu krajach.

Electrolux oficjalnym partnerem 46. edycji Festiwalu Polskich Filmów

Marka promuje modę cyrkularną na czerwonym dywanie.

Shopee wchodzi do Polski. InPost partnerem!

Azjatycka platforma e-commerce Shopee debiutuje w Polsce. Jest to dla niej pierwszy europejski rynek. Już wiadomo, że partnerem marki w dostawie został InPost, operator paczkomatów.

Decathlon daje produktom drugie życie

Czyni to w ramach usługi 2nd Life dostępnej w sklepach stacjonarnych i na stronie internetowej.