O marketingu

Philip Morris chce zaprzestać sprzedaży papierosów w Wielkiej Brytanii do 2030 r.

Jacek Olczak, CEO Philip Morris International, uważa, że rząd brytyjski powinien potraktować papierosy tak jak samochody o napędzie spalinowym, których sprzedaż ma być zakazana od 2030 r.

World Corporate Golf Challenge Poland już 12 września

To polska edycja największego korporacyjnego turnieju golfowego świata.

Pizza Hut i PayU wprowadzają usługę "Zamów online do stolika"

Polska jest pierwszym krajem, gdzie ją wdrożono.

Wavemaker: wsparcie marek dla społeczności LGBT dzieli Polaków

Angażowanie się marek w tematy społeczno-polityczne nie ma w Polsce jednoznacznie pozytywnego odbioru. Największym zrozumieniem cieszy się ekologia, najmniejszym - wsparcie praw mniejszości seksualnych.

Piwa Brewery Hills w sierpniu dostępne w sklepach Lidl

W planach wrocławskiej spółki jest emisja akcji na platformie Crowdway.pl, wejście z ofertą publiczną na rynek NewConnect, a docelowo - budowa własnego browaru.

Dan Cake stworzył mural oczyszczający powietrze

Za projekt graficzny odpowiada agencja 19 Południk.

Ariana Grande wprowadza na rynek zapach God is a Woman

Nazwa produktu opracowanego we współpracy z Luxe Brands to jednocześnie tytuł piosenki amerykańskiej wokalistki z 2018 r.

Superbet sponsorem Górnika Zabrze [wideo]

Umowa została podpisana na dwa lata z opcją przedłużenia na kolejne sezony.

Eobuwie.pl otworzyło sklep w stolicy Czech

To początek międzynarodowej ekspansji spółki należącej do grupy CCC.

Wystartował Green Squad

To kolektyw twórczyń internetowych na rzecz proekologicznych rozwiązań od Garnier.