O marketingu

Osiem błogosławieństw (marketingu SEO)

Mnogość strategii pozwala wyróżnić się nowym graczom. Jeśli początkowo niemożliwe jest konkurowanie na topowe słowa kluczowe, warto próbować działań komplementarnych - pisze Kamila Lenartowicz, SEO Manager, Kamikaze.

Zmieniajmy, nie chowajmy głowy w piasek

Każdy lubi sobie wpisać do prezentacji transformację cyfrową, ale jak się bliżej przyjrzeć, te ruchy polegają na prostych, często symbolicznych wdrożeniach, za którymi nie poszły nowe procesy - mówią Anna Robotycka i Piotr Krauschar, managing partnerzy w agencji F11.

Cyfrowy Aion Bank debiutuje w Polsce

Launchem marki i obsługą PR banku zajmuje się wrocławska agencja Publicon.

Audioteka z blisko 80 mln złotych przychodów w 2020 r.

W rozwój platformy i contentu spółka zainwestowała blisko 6 mln złotych (wzrost o ponad 50% rok do roku).

Influencer marketing zgodnie z prawem. Jak bezpiecznie nawiązać współpracę z influencerami?

Kryzys wizerunkowy nie jest rzadką sytuacją, gdy mowa o kampaniach z udziałem osobistości telewizyjnych czy internetowych. Dobrze jest więc trzymać rękę na pulsie, a jeszcze lepiej opierać się na prawidłowo skonstruowanej umowie współpracy między firmą a influencerem.

Lucyna Koba dołączyła do zespołu RTB House

W lipcu rozstała się z Gemiusem.

Glovo dostępne w 16 kolejnych miastach w Polsce

Na początek dostępne są dostawy z restauracji McDonald’s.

Enea Ironman Gdynia po raz pierwszy na pełnym dystansie

Poznańska spółka energetyczna jest obecna na zawodach triathlonowych w Gdyni od siedmiu lat.

Potężny skok marki Realme

Chińska marka jest już nr 3 smartfonów w Polsce.

GfK Polonia: Handel w branży spożywczej wyhamował w pierwszym półroczu

To wnioski z analizy danych z Panelu Gospodarstw Domowych instytutu badawczego.