O marketingu

Oshee i CD Projekt Red wprowadzają napoje sygnowane marką Wiedźmin

Wprowadzeniu nowości na rynek towarzyszy kampania reklamowa i loteria.

Anna Telakowiec odchodzi z Bonduelle

Dyrektor marketingu ogłosiła swoje odejście w mediach społecznościowych.

Dać konsumentowi bezcenny spokój

Dawid Rożek, założyciel ZEN.COM i Jerzy Hołub, dyrektor marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe opowiadają o tym, jak doszło do bliskiej współpracy firm - na pierwszy rzut oka bardzo różnych.

Electrolux razem z Ubrania do Oddania uruchamia cyrkularny e-butik Nosdluzej.pl

Projekt ma zachęcać do umiaru w konsumpcji.

Fiński start-up Swappie wchodzi do Polski

W ciągu 5 lat działalności firma kupiła, odnowiła i sprzedała kilkaset tysięcy iPhone’ów.

Bank i podcasty: autentycznie, merytorycznie, intymnie

Izabela Tworzydło rzeczniczka prasowa, dyrektorka Departamentu Komunikacji Korporacyjnej Banku BNP Paribas mówi o roli podcastów w komunikacji banku. Projekt powstał w pandemii i wciąż się rozwija.

Waldi jako brand hero sieci Aldi

Na razie będzie wykorzystywany w komunikacji Aldi Polska na Facebooku.

IKEA organizuje 24-godzinny wirtualny festiwal

Globalna inicjatywa dostępna będzie 16 września od 8 rano na ponad 50 rynkach, w tym za pośrednictwem strony IKEA.pl.

Allegro Pay ma powtórzyć sukces programu Smart!

W pierwszym półroczu Allegro udzieliło 0,5 mld zł pożyczek w formie odroczonych płatności, na koniec roku chce podwoić tę kwotę.

Cyfrowa transformacja: nowy trend czy nowa rzeczywistość?

To zmiana o 180 stopni, która z odpowiednim partnerem wcale nie musi być ani trudna, ani bardzo kosztowna - przekonuje Michał Korczak, dyrektor zarządzający Focus Nation & Imagine Nation.