O marketingu

Technologia w Nowym Świecie - 5. edycja konferencji Masters&Robots "The New World Disorder"

Na wydarzenie w dniach 21 i 22 września zaprasza Digital University.

Glovo Prime z ofertą "Pierwszy miesiąc za darmo"

Usługa miesięcznego abonamentu na nielimitowane dostawy obejmuje już ponad 6 tys. partnerów w 11 miastach Polski.

Zofia Bugajna-Kasdepke w jury konkursu Davos Digital Awards

Celem konkursu Davos Digital Awards jest wyłonienie najlepszych światowych projektów digital.

Nowoczesne technologie w grze

PKO Bank Polski Ekstraklasa należy do najbardziej zaawansowanych technologicznie lig piłkarskich w Europie. Ligowa spółka, Ekstraklasa SA, zainwestowała w ostatnich latach w innowacyjność ponad 30 mln zł.

VII edycja WCGC Poland za nami - relacja z turnieju

Nagrodą dla zwycięzców jest wyjazd na światowe finały World Corporate Golf Challenge w Cascais w Portugalii.

Paweł Szymczyk szefem e-commerce w Reprise

Poprzednio pracował m.in. w Hasbro.

Adam Marciniak dołącza do zarządu Grupy CCC

Obejmie stanowisko wiceprezesa ds. technologii i digitalizacji. Wcześniej podobne stanowisko zajmował w PKO BP.

Innogy zmieni się w E.ON w grudniu

Rebranding jest ostatnim etapem dwuletniego procesu integracji, który rozpoczął się w 2019 r., gdy E.ON przejął aktywa Innogy od RWE.

Cezary Sokół i Michał Kisiel awansowali w Gamesecie

Ponadto do zespołu sales & strategy dołączył Paweł Sakowicz, który objął stanowisko sales managera.

TikTok startuje z kampanią marketingową

Będzie w niej przekonywać, że jest platformą skutecznie angażującą użytkowników, a przez to dającą markom lepszy zwrot z inwestycji niż inne media.