O marketingu

Unilever wprowadza hybrydowy model pracy

Pracownicy - raz w roku - będą mogli również pracować zdalnie przez miesiąc z dowolnego miejsca na świecie.

Amazon otwiera w Świebodzinie robotyczne centrum logistyczne [wideo]

Obiekt o powierzchni 193 tys. mkw. to dziesiąte centrum i trzeci obiekt robotyczny Amazona w Polsce.

Adam Nowak, global loyalty leader IKEA, otworzy konferencję Shopper Day

Piąta już edycja konferencji o e-commerce, budowaniu lojalności i customer journey odbędzie się 26 października w formule hybrydowej.

Gra Snickers elementem kampanii batona Creamy Peanut Butter

Grę na urządzenia mobilne przygotowano we współpracy z firmą Sataku.

NFL, Pepsi i Roc Nation ogłaszają gwiazdy koncertu podczas Super Bowl 2022

Podczas tradycyjnego halftime show na jednej scenie po raz pierwszy pojawią się Dr. Dre, Eminem, Kendrick Lamar, Mary J. Blige i Snoop Dogg.

Krzysztof Dłużniewski będzie odpowiadać za strategię marketingową Jokr w Polsce

Przez ostatnie lata pracował w Mondelēz International.

Danone ma nowego szefa

Po raz pierwszy połączono wszystkie trzy spółki pod jednym kierownictwem.

Szansa na pozytywną zmianę w zakresie ochrony danych osobowych w marketingu bezpośrednim

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB opracowało Kodeks Postępowania i Dobrych Praktyk (KODO) w zakresie ochrony danych osobowych w działaniach marketingu bezpośredniego.

Nie ma sprzedaży bez płatności online - jak odnosić sukcesy w e-commerce?

Dobrze przemyślany proces zakupowy wspierany przez e-płatności, pomaga sklepom przyciągnąć i utrzymać klientów, tym samym zwiększając konwersję.

Już ponad 8 mln Polaków korzysta tylko z bankowości mobilnej

To najszybciej rosnący kanał kontaktu klientów z bankami.